اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعطای 2 امتیاز پژوهشی به مقالات؛

مجله دانشگاهی «مدیا» در شیراز منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: تنها مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی کشور با عنوان «مدیا» در شیراز منتشر می‌شود و مقالاتی که در این فصلنامه چاپ شوند دو امتیاز پژوهشی می‌گیرند.

مجله دانشگاهی «مدیا» در شیراز منتشر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر آموزش مداوم پزشکی و قطب علمی آموزش الکترونیکی این دانشگاه اظهار داشت: رشد،‌ توسعه و پیشرفت جوامع امروزی در گرو رشد و تعالی علمی کشورها بوده و انتقال یافته‌های علمی، انجام تحقیقات و مبادله اطلاعات بین دانشگاه‌ها، عامل تعیین کننده‌ای در رشد و اعتلای علمی، فرهنگی و زمینه‌ساز خودکفایی است.
مجیدرضا فرخی افزود: یادگیری الکترونیکی در جهان به ویژه در عرصه آموزش عالی و توسعه مداوم نیروی انسانی به سرعت در حال افزایش و غلبه بر روش‌های آموزش حضوری و سنتی هستند و در ایران نیز این اقبال به طور چشمگیر در سطح آموزش عالی مشاهده می‌شود.
وی ابراز داشت: در راستای تحقق نقشه جامع علمی کشور از ابتدای سال 89 فصلنامه «مدیا» مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی برای نخستین بار در ایران به طور پیوسته توسط قطب علمی آموزش الکترونیکی پیشرفته در علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال انتشار است.
فرخی بیان کرد: این مجله به منظور ارتقای ‌سطح دانش، آگاهی و توسعه کیفیت یادگیری الکترونیکی، به اشتراک گذاردن یافته‌های علمی در این حوزه در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارائه آخرین نوآوری‌ها منتشر می‌شود.
وی گفت: با توجه به اهمیت درج مقالات علمی در این فصلنامه طبق نظر هیئت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مقالات چاپ شده در فصلنامه مدیا دو امتیاز پژوهشی تعلق می‌گیرد.
فرخی افزود: بر این اساس قطب علمی آموزش الکترونیکی پیشرفته در علوم پزشکی شیراز از تمام پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و محققان دعوت می‌شود که مقالات خود را در مورد آموزش و یادگیری به طور اعم و یادگیری الکترونیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم پزشکی به طور اخص برای چاپ در نشریه مدیا به نشانی media@ceel.sums.ac.ir ارسال کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول