اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون وزیر بهداشت:

دانشگاه‌ها در ارتباط با دانشجو و نسل جوان خوب عمل نکردند

خبرگزاری فارس: مشاور معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه‌ها در زمینه ارتباط با دانشجو و نسل جوان خوب عمل نکرده و دارای نقص هستند.

دانشگاه‌ها در ارتباط با دانشجو و نسل جوان خوب عمل نکردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد شاهرخ ‌در دهمین همایش بسیجیان واحدهای تابعه در دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری‌ بسیج به عنوان بازوی فرهنگی جامعه تلقی شده و برعهده هر بسیجی و همه افرادی که وظیفه رشد و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه را به عهده دارند این است که این بازو را از جنبه علمی، فرهنگی و ارزشی ارتقا دهند.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات در راستای تقویت اصول و مهارت‌های کاربردی برای بسیجیان امری موثر بوده که هر بسیجی اگر این مبانی و اصول ارزشی، انسانی و الهی را در دستور کار خود قرار دهد در هر مکان و نقطه‌ای که باشد مثمر ثمر خواهد بود‌.
شاهرخ بیان کرد: آنچه من در دستور کار خود قرار دادم ایجاد انگیزه، بیان هدف، راهکار و مهارت مناسب بین بسیج و نسل جوان است.
وی تصریح کرد: در برخی موارد بسیج یا هر ارگان و تشکل و کانونی که وظیفه برقراری ارتباط برای بالا بردن سطح فرهنگی جامعه به ویژه دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است موفق عمل کرده اما دانشگاه‌ها در زمینه ارتباط با دانشجو و نسل جوان خوب عمل نکرده و دارای نقص هستند.
مشاور معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: ما هرگز نمی‌توانیم جوانی را وادار به خواندن نماز کنیم در حالی که هنوز نیازهای او را نشناخته و آن را رفع نکردیم و تنها زمانی می‌توانیم ارتباط منفی را از جوان دور کنیم که ارتباط مثبت جایگزین آن شود.
شاهرخ افزود: برای جبران این کاستی‌ها باید از روش تخصص که جنبه علمی و تعهد داشته و همچنین بالا بردن سعه صدر، پذیرش، مثبت‌نگری، صفای درون و باطن اقدام کرد.
وی تصریح کرد: پیام من به جوانان این است که حقیقت و واقعیت را اگر از درون اسلام درک نکردند امروز به راحتی می‌توان از درون دنیای کفر درک کنند و به آن برسند زیرا امروز می‌توان از هر نقطه‌ای صدای واقعیت را شنید.
شاهرخ با اشاره به حساس بودن نقش بسیج در جامعه بیان کرد: بسیج در خط مقدم جبهه مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دارد و این امر هم سبب افزایش موفقیت‌های بسیج می‌شود و از طرف دیگر اگر آشنا به مبانی، اصول و مهارت‌ها نباشد آسیب‌پذیری آن دوچندان و جبران آن غیرممکن خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول