اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان صنعت و معدن؛

6 تور خبری در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از برگزاری 6 تور خبری با هدف آشنایی بی‌واسطه اصحاب رسانه از واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان خبر داد.

6 تور خبری در کرمان برگزار می‌شود
عباس سعید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه مهم‌ترین نقش و کارکرد روابط عمومی در هر سازمان برقراری ارتباط درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است، گفت: برای انجام هر برنامه‌ای مسئله مخاطب‌شناسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها تأثیر‌گذاری بسیار ارزشمندی بر افکار عمومی دارند، خاطر‌نشان کرد: در راستای تقویت تعامل با رسانه‌ها و آشنایی اصحاب رسانه و مطبوعات با واحدهای صنعتی و معدنی استان، بازدید از این واحدها در قالب تور خبری ضروری به نظر می‌رسد.
سعید از برگزاری چهار تور خبری از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان‌های سیرجان، زرند، رفسنجان و بم و دو تور خبری در شهرستان کرمان خبر داد و افزود: در نخستین گام‌ با توجه به ظرفیت شهرستان سیرجان در هر دو حوزه صنعتی و معدنی تور خبری این شهرستان برگزار می‌شود.
وی بازدید از دو پروژه کنسانتره‌سازی سنگ‌آهن و فولاد بردسیر متعلق به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان را از برنامه‌های این تور عنوان کرد و گفت: در این تور یک روزه از مجموعه گل‌گهر سیرجان شامل معدن سنگ‌آهن و کارخانه تولید کنسانتره‌سازی و گندله‌سازی بازدید می‌شود.
مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بازدید از چند واحد منتخب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سیرجان نیز از دیگر برنامه‌ها است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول