اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین‌بار انجام شد؛

بازدید خبرنگاران کرمانی از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات

خبرگزاری فارس: جمعی از خبرنگاران استان کرمان برای نخستین‌بار از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کردند.

بازدید خبرنگاران کرمانی از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس کرمان از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، جمعی از اصحاب رسانه استان کرمان صبح دوشنبه هشتم آبان ‌ماه جاری وارد نمایشگاه شدند و از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه از نزدیک بازدید کردند.
خبرنگاران استان کرمان ابتدا در غرفه‌های اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جنوب کرمان حضور یافتند و در جریان روند برگزاری این نمایشگاه قرار گرفتند.
نکته قابل توجه در سفر خبرنگاران کرمانی این بود که تمام آنها برای نخستین‌بار فرصت بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها را پیدا کرده بودند و در پایان سفر خود اذعان داشتند که تجربه‌های خوبی را از این بازدید کسب کردند و از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان که زمینه این سفر را فراهم کردند، تقدیر داشتند.
یکی از خبرنگاران کرمانی از اینکه در سال‌های گذشته تنها زمینه این بازدید برای مدیران مسئول نشریات فراهم بود گلایه داشت و از اینکه در سال‌ جاری فرصت بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها را مدیران مربوطه برای خبرنگاران هم فراهم کردند، قابل تقدیر دانست.
در این بازدید با هماهنگی‌هایی که از سوی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان انجام شده بود به هرکدام از خبرنگاران کرمانی 400 هزار ریال بن خرید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اهدا شد.
مریم بهادری خبرنگار باشگاه خبرنگاران استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس کرمان از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان اینکه برای نخستین‌بار از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید می‌کند، اظهار داشت: بنر نشریات قدیم کرمان که در غرفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نصب شده بود، بسیار جالب توجه بود و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
وی افزود: غرفه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان طراحی منحصر به ‌فردی داشت و ویژه نامه بسیار خوبی از مطبوعات استان چاپ کرده بود.
بهادری با بیان اینکه در دفتر نظرات غرفه استان کرمان مردم مطالب جالبی در مورد کرمان نوشته بودند، تصریح کرد: در مدت زمانی که من در غرفه استان کرمان بودم نشریات این استان متقاضیان زیادی داشت.
وی با بیان اینکه غرفه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جنوب استان در مقایسه با سایر غرفه‌های استان‌ها بسیار زیباتر بود و یکی از دلایل آن طراحی بسیار ماهرانه تنوع نشریات است.
بهادری با تقدیر از اقدام خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در زمینه اعزام خبرنگاران کرمانی به نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: به طور کلی سفر و بازدید خوبی داشتیم اما اگر قطار یا هواپیما بود، بهتر بود.
وی در پایان از همراهی دو نفر از کارمندان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان در زمینه سفر به تهران تقدیر کرد.
کرامت گروهی سردبیر نشریه ارمغان ساردو نیز در زمینه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگار اعزامی فارس کرمان گفت: برای من که نخستین‌بار از این نمایشگاه بازدید می‌کنم، جذابیت‌های خاصی وجود دارد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه بسیار خوب و پر محتوایی است، تصریح کرد: به ویژه بخش بین‌الملل نمایشگاه و همچنین در این نمایشگاه ‌گویش‌ها و فرهنگ‌های محلی منطقه به نمایش گذاشته شده است.
گروهی خاطرنشان کرد: غرفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان که برای نخستین ‌بار در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت می‌کند، بسیار زیبا و محتواست.
وی در پایان با اظهار رضایت از سفر یکروزه خود برای بازدید نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان تقدیر کرد.
مرضیه کریمی‌افشار دیگر خبرنگار کرمانی نیز در زمینه بازدید خود از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: غرفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان پرمحتواتر از سایر غرفه‌های سایر استان‌ها بود و این موضوع را می‌توان هم از لحاظ کمیت و هم کیفیت مطرح کرد.
وی که نخستین تجربه بازدید را از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشت، افزود: استان‌های دیگر تنها یک غرفه داشتند اما استان کرمان دو غرفه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جنوب استان کرمان را داشت.
کریمی‌افشار بیان کرد: دو غرفه نشریه حدیث و واقعه  نیز در این نمایشگاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بودند که برپایی این دو غرفه از میان 122 نشریه استان در نوع خود اقدامی بی‌نظیر و قابل توجه است.
سعید تاج‌الدینی مدیرمسئول نشریه آلالگان کرمان نیز در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نمایشگاه بسیار زیبایی است و برای نخستین تجربه‌ام در زمینه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌هاست.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه نظم و چیدمان خوبی حاکم است، عنوان کرد: غرفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بسیار پرمحتوا بود و نشریات استان را به خوبی به نمایش گذاشته است.
تاج‌الدینی با اشاره به بازدید یکروزه خود از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها بیان کرد: از سفر به طور کلی راضی هستم و از همکاری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان که زمینه این بازدید را فراهم کردند، تقدیر دارم.
شیرین امین دیگر خبرنگار کرمانی نیز در زمینه بازدید خود از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان اینکه برای نخستین‌بار از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات بازدید می کنم، اظهار داشت: در هیاهوی دنیای خبر کسانی هستند که شاید فراموش شده‌اند و برپایی غرفه شهدای عرصه خبر تاثیرگذاری فراوانی برای ما اهالی اصحاب خبر و رسانه داشت.
وی افزود: نصب بنر نشریات قدیمی کرمان در غرفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است.
امین تصریح کرد: قطعا بازدید خبرنگاران از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها تاثیرات فراوانی در پیشرفت روند کار خبر آنها دارد و تجربه‌های خوبی را در این نمایشگاه کسب کردیم.
به گزارش فارس، بازدید اصحاب رسانه استان کرمان از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها یکروزه انجام شد و آنها پس از بازدید از نمایشگاه برای زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران راهی استان قم شدند.
در بازدید اصحاب رسانه استان از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها جمعی از خبرنگاران، عکاسان، مدیران مسئول و سردبیران نشریات محلی و خبرگزاری‌ها استان کرمان حضور داشتند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول