اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اطلاع‎رسانی هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت اطلاع‎رسانی مطلوب به مناسبت هفته پژوهش

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی استانداری و مسئول اطلاع‎رسانی هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری خواستار اطلاع رسانی مطلوب برنامه‌های هفته پژوهش در این استان با توجه به اهمیت موضوع شد.

ضرورت اطلاع‎رسانی مطلوب به مناسبت هفته پژوهش
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کیومرث مرادی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رسانه‎های گروهی تلاش کنند تا با توجه به اهمیت و جایگاه پژوهش در یک جامعه، اطلاع رسانی خوب و شایسته‌ای از برنامه‌های متنوع هفته پژوهش داشته باشند.
وی به اجرای برنامه‌های هفته پژوهش از 22 آذرماه جاری در این استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته پیش‌بینی شده که توسط چهار کمیته علمی، اجرایی، فن بازار و اطلاع رسانی انجام می‌شوند.
مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اطلاع رسانی در راستای تبیین اهمیت و جایگاه هفته پژوهش با یک برنامه زمان‎بندی مناسب، برگزاری نمایشگاه تجهیزات دانشگاهی و کتب تخصصی و برگزاری نمایشگاه و جشنواره پژوهش از جمله وظایف کمیته‌های برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در طول این هفته به شمار می‌رود.
وی با بیان این که در سال گذشته روابط عمومی استانداری تجربه خوبی از برنامه‌های هفته پژوهش کسب کرده، تصریح کرد: نخستین اقدام در این راستا به منظور تبیین جایگاه پژوهش و اهمیت آن برای اقشار مختلف جامعه، فضاسازی سطح شهرهاست که در این راستا برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
مرادی خاطرنشان کرد: کار طراحی برنامه‌های هفته پژوهش را روابط عمومی استانداری به صورت متمرکز انجام و آن را در قالب سی دی در اختیار دستگاه‌های مرتبط قرار می‌دهد.
وی گفت: بر اساس برنامه‎ریزی صورت گرفته دانشگاه شهرکرد موظف است تا پایان هفته جاری شعارهای هفته پژوهش و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه را تهیه و به روابط عمومی استانداری این استان تحویل دهد.
مرادی ادامه داد: برگزاری نشست‌های خبری و رسانه‌ای برای روسا و و معاونان آموزشی دانشگاه‌ها، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت گاز و شرکت برق به مناسبت هفته پژوهش از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده طی این هفته است.
مسئول اطلاع‎رسانی هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ساخت تیزر تبلیغاتی، برگزاری میزگردهایی با موضوع پژوهش در صدا و سیمای مرکز استان و نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس این استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در روزهای هفته پژوهش است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول