اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند تاکید کرد:

نیاز دماوند به اعتبارات بیشتر برای اجرای طرح‏های عمرانی

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند با تاکید بر نیاز شهرستان به تخصیص اعتبارات بیشتر برای اجرای هرچه بهتر و سریع‏تر پروژه‏های عمرانی و خدماتی، از تشکیل جلسه کمیته برنامه‏ریزی شهرستان دماوند خبر داد.

نیاز دماوند به اعتبارات بیشتر برای اجرای طرح‏های عمرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در دماوند، با اشاره به تشکیل کمیته برنامه‏ریزی استان تهران و برگزاری جلسه کمیته برنامه‏ریزی شهرستان دماوند افزود: در حال حاضر اعتبارات تخصیصی به شهرستان در خصوص اجرای پروژه‏های عمرانی، موجب شده تا این مهم با کندی صورت گیرد و اجرای این طرح‏ها نیازمند اعتبارات بیشتری است.
وی با بیان اینکه مدیریت منابع و هزینه در توسعه یک شهر یا شهرستان نقش بسزایی ایفا می‏کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت عدالت‏محور بر محوریت منابع و توزیع عادلانه اعتبارات تاکید دارد، در این راستا با حمایت مسئولان استان به ویژه استاندار تهران مقرر شد تا جلسه‏ای در خصوص حمایت بیشتر در بخش اعتبارات در شهرستان دماوند تشکیل شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با تاکید بر اهمیت برگزاری کمیته برنامه‏ریزی در توسعه و نگاهی کارشناسانه به توزیع اعتبارات خاطرنشان کرد: با تامین اعتبارات کافی و توزیع عادلانه این مهم در شهرستان، نه تنها از هدر رفت منابع و سرمایه‏های انسانی جلوگیری می‏شود؛ بلکه موجب شده تا پروژه‏های اولویت‏دار شهرستان نیز به سرعت اجرا شود.
قاسمی‏فرزاد با اشاره به سرفصل‏های این جلسه برای تامین اعتبارات کافی مورد نیاز شهرستان دماوند ادامه داد: این سرفصل‏ها شامل آموزش، بهداشت، تربیت بدنی، کشاورزی، ایثارگران، آبیاری و آبرسانی، محیط زیست، آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق، راه و ترابری و جمعیت هلال احمر بوده که با حمایت استاندار تهران و معاون برنامه‏ریزی وی پیش‏بینی‏های شایسته‏ای شده است.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به ظرفیت‏های بسیار بالای شهرستان دماوند به ویژه در بخش توسعه گردشگری و افزایش حمایت‏ها در این زمینه، بر اجرای برنامه‏های حمایتی شهرستان و پروژه‏های اولویت‏دار در منطقه با تامین اعتبار تاکید کرد.
قاسمی‏فرزاد به مردم شهرستان دماوند نوید تخصیص اعتبارات بیشتر را داد تا از این منظر با وجود ظرفیت‏های بسیار مناسب موجود در منطقه در بخش‏های مختلف گردشگری، صنعت و کشاورزی به سوی توسعه و پیشرفت پیش رویم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول