اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

اعتبارات عمرانی گناوه 3 برابر شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: میزان اعتبارات عمرانی شهرستان گناوه در سال جاری سه برابر شده است.

اعتبارات عمرانی گناوه 3 برابر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری نسب ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و بازدید از کارگاه‌های فرش و گبه در گناوه اظهار داشت: این امر زمینه را برای توسعه شهرستان و اجرای سریع‌تر پروژه‌های عمرانی فراهم می‌کند.
فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: اجرای سریع پروژه‌های عمرانی از اولویت‌ها است و اختصاص اعتبارات لازم این مهم را محقق می‌کند.
جعفری نسب بیان کرد: شهرستان گناوه در دولت‌های نهم و دهم با افزایش اعتبارات در بخش‌های مختلف توسعه‌ای خوبی یافته و باید تلاش کنیم این روند ادامه یابد.
فرماندار گناوه در بازدید از کارگاه‌های بافت گبه اعلام کرد: فرش گبه از صنایع دستبافت این منطقه است که ریشه در تاریخ دارد و در سراسر کشور همتایی ندارد.
وی در ادامه افزود: نگاه مسئولان به صنایع دستی به ویژه گبه نگاهی ویژه است و به زودی زمین مورد درخواست تعاونی فرش دستبافت گناوه پس از تغییر کاربری تحویل آنها می‌شود تا با ایجاد کارگاه‌های  مدرن صنعت گبه توسعه لازم را در پیش گیرد.
فرماندار گناوه گفت: در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اعتباری ویژه برای این تعاونی در نظر گرفته که پس از طی مراحل قانونی تاثیرات مثبتی در رشد صنایع دستی منطقه دارد.
همچنین عملیات اجرایی فاز2 خیابان نوروز آباد شهرستان گناوه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال و خیابان سادات با اعتباری حدود 3 میلیارد ریال آغاز شد.
فرماندار گناوه در این آیین نیز گفت: اعتبارات عمران شهری گناوه امسال سه برابر شده و به زودی شاهد شکوفایی عمران شهری گناوه خواهیم بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول