اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

کتابخانه استاندارد در اسلامشهر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر گفت: نخستین کتابخانه استاندارد در این شهرستان در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع احداث می‌شود.

کتابخانه استاندارد در اسلامشهر احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام در جمع کتابداران و اعضای نمونه کتابخانه‌های عمومی، شهرستان اسلامشهر با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حسین ابن علی (ع) سالار شهیدان کربلا، اظهار داشت: مردم خونگرم و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر در استقبال از رئیس جمهور مردمی ایران و هیئت دولت بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از، خدمتگزارانشان به نمایش گذاشتند.
آرام افزود: حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در مسیر استقبال و محل سخنرانی رئیس جمهور، نشان از علاقمندی و قدردانی مردم شریف شهرستان اسلامشهر از دولت مردان مردمی و خدمتگزار می‌باشد و رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت بارها از میهمان‌نوازی و ابراز محبت مردم این منطقه، تشکر و قدردانی کردند.
فرماندار اسلامشهر گفت: سفر چهارم رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، به شهرستان اسلامشهر همانند دیگر سفرهای قبل، نتایج و دستاوردهای خوبی داشته و به زودی خبرهای خوشی از مصوبات جلسه هئیت دولت منتشر خواهد شد.
آرام تصریح کرد: در شهرستان اسلامشهر اقدامات خوبی انجام گرفته ولی با توجه به زیرساخت‌های شهرستان، عنایت و توجه بیشتری نسبت به این منطقه نیاز می‌باشد و امیدواریم که با حمایت دولت و تلاش مسئولان شهرستان بیش از گذشته، شهرستان اسلامشهر شاهد رشد و توسعه و آبادانی بیشتری نسبت به گذشته باشد.
رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر بیان داشت: به زودی عملیات احداث نخستین کتابخانه استاندارد شهرستان اسلامشهر در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در شهرک جدید التاسیس مسکن مهر اسلامشهر از سوی سازمان مسکن و شهرسازی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور احداث خواهد شد.
در این نشست، مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر، با ارائه  گزارشی از فعالیت‌های این اداره در طی هفته بزرگداشت کتاب، اظهار داشت: در طی نوزدهمین هفته بزرگداشت کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های متعدد و مناسبی، از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر با حمایت بی‌دریغ اعضای انجمن کتابخانه‌های اسلامشهر و چهاردانگه، با همکاری صمیمانه کتابداران در سطح کتابخانه‌ها انجام گرفت.
جعفری افزود: راه‌اندازی سایت اطلاع رسانی، راه‌اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه، افتتاح نمایه نشریات، ایجاد شبکه IT کتابخانه شهید مطهری و سه کتابخانه دیگر، ایجاد ایستگاه جمع‌آوری کتاب‌های اهدای شهروندان، اجرای طرح کتاب من، ثبت نام رایگان عضویت و تجلیل از اعضای فعال و نمونه  و همچنین خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو کتابخانه‌ها، از جمله برنامه‌های اجرا شده در طی این هفته بوده است.
وی بیان داشت: در طرح جمع‌آوری کتاب‌های اهدای شهروندان، بیش از 5 هزار جلد تاکنون از سوی مردم و خیرین علاقمند به توسعه فرهنگ مطالعه، به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا شده است.
در پایان این نشست، پس از بیان مسائل و نقطه نظرات تعدادی از کتابداران، از مسن‌ترین و خردسال‌ترین عضو، اعضای نمونه و فعال  کتابخانه‌ها، کتابداران و یاوران کتاب نمونه کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر از سوی فرماندار مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
قابل ذکر است که در سطح شهرستان اسلامشهر  10 باب کتابخانه دولتی و چهار باب کتابخانه مشارکتی موجود می‌باشد و خردسال‌ترین عضو کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر کودک دو ساله و مسن‌ترین عضو نیز مردی 80 ساله است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول