اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سابق اردبیل با اشاره به تحولات اخیر منطقه؛

جهان اسلام مثلث فساد را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: استاندار سابق اردبیل گفت: تحولات جهان اسلام مثلث فسادی را هدف قرار داده که در اضلاع آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و حاکمان فاسد جهان اسلام قرار دارند.

جهان اسلام مثلث فساد را نشانه رفته است
منصور حقیقت پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بیداری اسلامی امروز حوزه نفوذ وهابیت و الگوی ارتجاعی عربستان را در جهان اسلام مورد هجمه و حمله قرار داده و هر کدام از کشورهای اسلامی آزاد شوند، در آن کشورها دیگر بوی تعفنی از آمریکا و رژیم صهیونیستی و اربابانی چون آل سعود و آل خلیفه به مشام نمی‌رسد.
وی موقعیت حساس و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را با هدف حفظ موقعیت قدرت‌مند‌تر یادآور شد و بیان داشت: جهان اسلام برای پیروزی در عرصه مقابله با دشمنان نیاز به وحدت و انسجام بیشتر دارد و در این همدلی‌ها چشم امید آنها به جمهوری اسلامی ایران است که اگر ما نیز بتوانیم در داخل کشور انسجام و همراهی قوای سه گانه را شاهد باشیم یک همگرایی و اتحاد را در تحولات کشورهای اسلامی و خیزش‌های بیداری اسلامی شاهد خواهیم بود.
این تحلیلگر مسائل سیاسی و فرهنگی اظهار امیدواری کرد تا تحولات جهانی منتج به نابودی رژیم صهیونیستی و اندیشه ارتجاعی نظیر وهابیت و بهاییت در منطقه شود تا شاهد کمترین ترفندها و توطئه‌ها علیه نظام اسلامی باشیم.
حقیقت‌پور به ابعاد دیگر این تحولات و خیزش‌های ملت‌های آزادیخواه علیه نظام سرمایه‌داری و کاپیتالیسم پرداخت و ابراز داشت: این حرکت‌ها حاکی از آن است که بوی سقوط اندیشه لیبرالیسم به دنبال اضمحلال اندیشه سوسیالیسم و مارکسیسم را که قدرت پوشالی آنها بر همگان مبرهن شده، در حال استشمام است.
این استاد دانشگاه ادامه داد: نظام سرمایه‌داری نیز در آستانه سقوط حقیقی قرار گرفته است به طوری که 99 درصد مردم دنیا که زیر ظلم و ستم چنین نظام‌های استبدادی بودند خیز عظیم خود را علیه یک درصد مرفهین و صاحبان اندیشه زر و زور آغاز کردند و به مفسد بودن اندیشه ناکارآمد لیبرالیسم معترف هستند.
وی جنبش وال استریت در آمریکا و خیزش‌های دیگر را نتیجه بی‌توجهی و استثمار 99 درصد جمعیت خواهان عدالت و آزادی و استقلال برشمرد و گفت: با فروپاشی نظام کاپیتالیسم شاهد گرایش مردم به مبانی دینی و دینداری هستیم و وعده خداوند متعال در قرآن کریم که مدیریت روی زمین با مستضعفان و مظلومان است در حال شکل‌گیری است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول