اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

بیداری اسلامی الگو گرفته از بسیج است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیداری اسلامی که اکنون شرر به جان استکبار جهانی انداخته با تأسی از نیروی مقاومت بسیج در نظام جمهوری اسلامی است.

بیداری اسلامی الگو گرفته از بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در پنجمین روز از هفته بسیج، همایش بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان با حضور همه اقشار بسیج در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این همایش باشکوه 10 هزار نفری که با حضور اقشار مختلف بسیجیان این شهرستان در میدان عدل شهر یاسوج برگزار شد، نیروهای پایگاه‌های چندگانه بسیجی از مقابل جایگاه رژه رفتند.
در این همایش که مسئولان ارشد استانی از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان ارشد اجرایی و نظامی و انتظامی حضور داشتند، سخنرانان این مراسم به تبیین نقش و جایگاه این نیروی مردمی در تثبیت پایه‌های نظام پرداختند.
نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با تبریک هفته بسیج به مردم سلحشور این استان ابراز داشت: بسیج شجره طیبه‌ای بود که توسط معمار کبیر انقلاب پایه‌گذاری شد و امروز وظیفه داریم با همان روحیه سال 58 از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب با تفکر بسیجی محافظت کنیم.
آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی، بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد را در سطح کشور از فداکارترین اقشار بسیج دانست و گفت: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان این استان فداکاری‌ها و رشادت‌های کم نظیری از خود برجای گذاشتند که برای همیشه در تاریخ زرین انقلاب ثبت و ضبط شده است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه بسیج را در زمان کنونی دفاع از ارزش‌ها و تفکرات ناب امام راحل(ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: بیداری اسلامی که اکنون شرر به جان استکبار جهانی انداخته با تأسی از نیروی مقاومت بسیج در نظام جمهوری اسلامی است که باید قدر این نعمت بزرگ و یادگار گران سنگ امام راحل (ره) را بیش از پیش بدانیم.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تجلیل از همه بسیجیان این استان و با گرامیداشت یاد شهدای بسیج ابراز داشت: بسیج در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن قرار دارد که باید هوشیاری و بصیرت خود را همانند گذشته حفظ کند.
اکبر نیکزاد به مقوله بصیرت و حفظ و افزایش آن در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی رهبری بصیرت را همواره یادآور می‌شود باید بدانیم که در برهه کنونی برای مقابله با توطئه‌ها تنها باید بصیرت خود را حفظ کنیم. 
وی بیان داشت: سربازان و شهدای دیروز ما امروز حافظان ایران اسلامی هستند و دشمنان ما بدانند که این بسیجیان پشت سر مقام عظمای ولایت از آرمان‌های این انقلاب محافظت خواهند کرد.
مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حرف من با دشمنان انقلاب اسلامی این است که امروز بسیجیان ایران اسلامی بیش از همه وقت آماده و در میدان هستند و هیچ کشوری جرات چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول