اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قلعه‌گنج در مجلس:

بیداری اسلامی نشأت گرفته از روح بسیجی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قلعه‌گنج، منوجان، کهنوج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری اسلامی که امروز همه دنیا را فرا گرفته، نشأت گرفته از روحیه و تفکر بسیجی است.

بیداری اسلامی نشأت گرفته از روح بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل این نهاد امروزه تحقق یافت و در دنیای امروز بیداری اسلامی تحقق یافته اهداف و تفکر بسیجی است.
وی افزود: در جنگ‌های شکل گرفته در دنیا بعد از انقلاب اسلامی نیز توان بسیجی و روحیه بسیجیان ایران اسلامی به عنوان سرمشق و الگو در بین جوانان و نیروی‌های رزمنده کشورهای اسلامی عامل تقویت و روحیه در نهایت پیروزی آنها بوده است.
امیری به اقدام و تهدیدهای جدید سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه و استکبار اشاره و بیان کرد: واهمه دشمنان انقلاب از تفکر و روحیه بسیجی آنان را وادار به کارهای عجیب و غریب کرده است و آنها فکر می‌کنند که با ترور شخصیت‌های نظامی و بسیجی به بدنه این انقلاب صدمه می‌زنند، اما سخت در اشتباه هستند.
وی افزود: ایران اسلامی به جدیدترین سلاح‌ها و روش‌های نوین دفاعی مجهز است و با وجود تفکر و روحیه بسیجی دشمنان مسلح این انقلاب را به ترس و یاس از هجوم بر این خاک واداشته است.
امیری تصریح کرد: بسیجیان ایران در علوم و رشته‌های ورزشی مختلف همواره نام ایران را در سرزمین‌های کفر بر افراشته‌اند و توانسته‌اند این انقلاب را به تمام کشورهای دنیا صادر کنند تا بار دیگر وصیت امام بزرگوار و آینده‌نگری ایشان تحقق یابد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول