اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بین‌الملل حوزه:

بیداری اسلامی عامل وحدت بخش جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه گفت: خیزش‌های اسلامی منطقه و بیداری اسلامی کشورهای اسلامی مهم‌ترین عامل وحدت بخش در جهان اسلام است.

بیداری اسلامی عامل وحدت بخش جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز حوزه، معاون حجت الاسلام والمسلمین محمد‌حسن زمانی در گردهمایی مبلغین و مداحان اعزامی خارج از کشور که در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: به‌کارگیری همه ظرفیت‌های علمی و اعتقادی، آگاهی بخشی اسلامی و بازگو ساختن فلسفه قیام امام حسین(ع) و عاشورا در شرایطی که بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام برپا شده است باید مورد توجه ویژه طلاب قرار بگیرد.
وی ادامه داد: با گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه و روحانیت در انتظار جرقه‌های بیداری اسلامی در جهان اسلام بود تا حاصل نورافشانی خورشید انقلاب اسلامی ایران را در کشورهای منطقه نظاره گر باشد، با وجود مقاومت‌های استکبار جهانی، بالاخره امسال این جرقه در پنج کشور اسلامی زده شد و برخی از دیکتاتورهای منطقه را سرنگون کرد.
‌زمانی بیان کرد: به اعتقاد من بیداری اسلامی عامل بزرگ تقویت تقریب در جهان اسلام است و همه ملت‌ها احساس کرده‌اند که اگر قصد تحقق بیداری اسلامی را دارند چاره‌ای جز وحدت میان مذاهب اسلامی وجود ندارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول