اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امید کشور؛

صبای قم روی لبه پرتگاه به ماشین سازی رسید

خبرگزاری فارس: امیدهای صبای قم در سراشیبی سقوط به انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید کشور به مصاف ماشین سازی تبریز می‌روند.

صبای قم روی لبه پرتگاه به ماشین سازی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از روز شنبه وارد هفته هفتم خود شده است اما دیدارهای این هفته طی امروز و فردا نیز با انجام چهار مسابقه دیگر ادامه خواهد یافت.
در حالی که روز شنبه تیم‌های فوتبال امید ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و روز یکشنبه نیز شهرداری تبریز در دیداری خانگی میزبان استقلال اهواز بود، سایر دیدارها که اتفاقا بازی‌های مهمی نیز محسوب می‌شوند، امروز و فردا به انجام می‌رسد.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته، تیم فوتبال امید صبای قم در مصافی خارج از خانه در حالی که این روزها حال و روز خوشی هم ندارد، برابر تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز صف‌آرایی می‌کند تیمی که پیش از این در لیگ دسته اول امید با آن بازی کرده است.
امیدهای صبای قم از شش مسابقه قبل خود کارنامه بسیار ضعیف و دور از انتظاری به ثبت رسانده‌اند و هم اکنون با کسب تنها چهار امتیاز از 18 امتیاز شش بازی گذشته، در میان چهار تیم پائین جدول رده‌بندی لیگ برتر امید جای گرفته‌اند.
شاگردان سیدمحسن بابامیری در حالی که هفته نخست رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را با پیروزی دو بر صفر در خانه تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد آغاز کردند و بسیار امیدوار‌کننده ظاهر شدند، بعد از آن در پنج مسابقه متوالی رنگ پیروزی را ندیدند.
صبایی‌ها در هفته دوم در خانه خود برابر تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکردند اما در هفته سوم در دیداری خارج از خانه در قائمشهر به سختی و با حساب سه بر صفر برابر تیم نساجی این شهر تن به شکست دادند تا این بازی آغاز ناکامی‌های امیدهای صبای قم باشد.
شاید کمتر کسی تصور می‌کرد امیدهای صبا در خانه نیز به راحتی ببازند اما این اتفاق از هفته چهارم رقابت‌ها رخ داد و طی آن امیدهای صبای قم در دومین دیدار خارج از خانه بدجور مقابل تیم فوتبال امید شهرداری تبریز با حساب سه بر یک بازنده شدند.
این نتایج گویا موجب ضعف روحیه بازیکنان صبای قم شد زیرا آنها در هفته پنجم در خارج از خانه میهمان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بودند و در حالی که تا آخرین لحظات میزبان خود را با تساوی یک بر یک متوقف کرده بودند، تن به شکست دو بر یک دادند.
نتایج نه چندان خوب امیدهای صبا در هفته ششم نیز ادامه یافت و در حالی که تصور می‌شد آنها با انگیزه ای دو چندان در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یعنی فولاد سپاهان اصفهان امتیاز ندهند، این بازی را هم در خانه یک بر صفر باختند تا سریال ناکامی‌هایشان در لیگ برتر امید ادامه یابد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول