اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ آزادگان؛

صبای نوین قم برابر شهرداری چابکسر متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خانگی از رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل شهرداری چابکسر در خانه متوقف شد.

صبای نوین قم برابر شهرداری چابکسر متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شنبه شب با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف وارد هفته دهم خود شد و در گروه دوم دیدار حساس صبای نوین قم و شهرداری چابکسر در قم به تساوی انجامید.
طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در ششمین دیدار خانگی میزبان تیم شهرداری چابکسر بودند ولی در تلاش برای کسب ششمین پیروزی این فصل و پنجمین برد در دیدارهای خانگی موفق نبودند و به دومین تساوی خانگی راضی شدند.
تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شهرداری چابکسر در دیداری حساس از هفته دهم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی سه بر سه رضایت دادند.
شاگردان عباس رحمانی در این دیدار خانگی در حالی که مقابل دیدگان بسیاری از علاقمندان به فوتبال در هوای سرد شهر قم بازی می‌کردند، هر چقدر تلاش کردند، نتوانستند در خانه نتیجه‌ای بهتر از تساوی سه بر سه کسب کرده و ششمین پیروزی خود را در لیگ آزادگان این فصل کسب کنند.
این دیدار در هفته دهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی به تساوی و تقسیم امتیازها بین دو تیم انجامید که صبای نوین قم در این دیدار از حریف خود پیش بود و در نهایت تن به تساوی خانگی داد تا بخت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد.
در این دیدار برای تیم فوتبال صبای نوین که همانند بسیاری از بازی خانگی این فصل در خانه خود توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها در مقابل دروازه تیم فوتبال شهرداری چابکسر صاحب موقعیت گلزنی شد مسعود خسروی، علی استواری و محمد رسولی گلزنی کردند و البته شاگردان عباس رحمانی بارها فرصت‌های دیگری را نیز به سادگی از دست دادند.
صبای نوین قم که در بازی خانگی قبل خود به چهار پیروزی و یک تساوی دست یافته بود، با این تساوی 19 امتیازی شد و با اینکه جایگاه خود در مکان دوم جدول رده بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته سوم کشور را حفظ کرد اما کار سختی در ادامه لیگ خواهد داشت.
صبای نوین قم پیش از این در خانه موفق به شکست تیم‌های استقلال ساری، سرخپوشان طلایه داران بوئین زهرا، شهرداری آستارا شده بود و برابر تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان نیز شبیه به این دیدار بازی برده را با تساوی دو بر دو عوض کرده بود.
در جدول رده بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حال حاضر تیم‌های استقلال ساری و صبای نوین قم در مکان‌های اول و دوم قرار دارند ولی چند تیم مدعی نظیر شهرداری لنگرود، زنجان و چابکسر در مکان‌های بعدی جدی‌ترین تعقیب کننده‌های این دو تیم هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول