اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک هشتم نهایی جام حذفی؛

صبا در راه آسیایی شدن به مصاف مس سرچشمه می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و کسب مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید از سد مس سرچشمه کرمان عبور کند.

صبا در راه آسیایی شدن به مصاف مس سرچشمه می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس‌ از قم، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا یکشنبه ششم آذر ماه آغاز می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان است.
این در حالی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور که اوایل آبان ماه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید با صعود صبای قم به مرحله یک هشتم نهایی و رویارویی این تیم حریف با یکی از دو تیم کرمانی حاضر در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی همراه شد.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 عصر یکشنبه ششم آذر ماه به میزبانی شاگردان اصغر شرفی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
اما نگاهی به نحوه صعود تیم فوتبال صبای قم به مرحله یک هشتم نهایی نشان می‌دهد که تیم عبدالله ویسی علاوه بر موفقیت در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شایستگی کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی را نیز دارد.
شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در مرحله قبل میزبان یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان یعنی پیام مخابرات فارس بودند و با کسب برتری در این مسابقه جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند، ضمن اینکه کرمانی‌ها نیز در خارج از خانه مقابل شهرداری اراک به برتری دست یافتند.
در مسابقه صبای قم و پیام مخابرات فارس که به قضاوت محمد کمانی با کمک بهرام حسین نقوی، محمدرضا مازندرانی و جمشید محمدی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به انجام رسید، صبا با گل‌هایی که در نیمه دوم ثمر رساند به جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت‌های جام حذفی دست یافت.
در این مسابقه که با بازی هجومی شاگردان عبدالله ویسی آغاز شد بر خلاف جریان مسابقه صبای قم در نیمه نخست موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال پیام مخابرات فارس نشد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسیده و هر دو تیم منتظر نیمه دوم بازی شوند.
در نیمه دوم بازی برتر را تیم صبای قم ارائه کرد و توانست دو بار توسط حمیدرضا فرزانه و غلامرضا عنایتی دروازه تیم فوتبال پیام مخابرات فارس را گشوده و با کسب پیروزی دو بر یک این دیدار حساس خانگی را به پایان ببرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال شود.
تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی میهمان تیم فوتبال شهرداری اراک بود که در پایان 90 دقیقه رقابت با میزبان خود در ورزشگاه 15 مرداد شهر اراک با یک گل به برتری رسید و به یک هشتم صعود کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول