اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای صعود به یک چهارم جام حذفی؛

4 بازیکن صبای قم دیدار با مس سرچشمه را از دست دادند

خبرگزاری فارس: چهار بازیکن تیم فوتبال صبای قم در دیدار حساس تیمشان مقابل مس سرچشمه کرمان در جام حذفی فوتبال بازی نمی‌کنند.

4 بازیکن صبای قم دیدار با مس سرچشمه را از دست دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی دور رفت خود آرام آرام به حساسیت‌های همیشگی نزدیک می‌شود، قرار است طی امروز و فردا مسابقات جام حذفی، گرما بخش فوتبال کشورمان باشد.
در شرایطی که هم اکنون 16 تیم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده‌ا‌ند، مدعیان کسب عنوان قهرمانی جام بیست و پنجم امروز و فردا در هشت مسابقه مهم برابر یکدیگر به میدان می‌روند تا از بین آنها تیم‌های مدعی به مرحله بعد راه یابند.
در واقع این مرحله از رقابت‌ها، دور یک هشتم نهایی است که امروز با برگزاری چهار مسابقه و فردا نیز با انجام چهار بازی دیگر چهره هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی را خواهد شناخت تا تکلیف نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا سال بعد زودتر مشخص شود.
یکی از دیدارهای مهم مرحله یک هشتم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان است که امروز در کرمان برگزار می‌شود.
این مسابقه جدال تیم‌های سوم و هجدهم جدول رده بندی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز محسوب می‌شود که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به میزبانی مس سرچشمه و شاگردان اصغر شرفی به انجام خواهد رسید اما صبای قم در این دیدار عبدالکریم اسلامی، حمیدرضا فرزانه، اکبر صادقی، حسین حجازی‌پور و مسعود کشوری فرد را در اختیار ندارد.
هواداران مس سرچشمه امروز از ساعت 14 میزبان صبای قم و شاگردان گواردیولای فوتبال ایران یعنی عبدالله ویسی هستند و انتظار دارند تیشمان بتواند شکست مس سرچشمه در هفته ششم لیگ برتر مقابل صبای قم را تلافی کند.
با این حال شاگردان ویسی نیز تیم بزرگی نشان داده‌اند و قصد دارند بعد از کنار زدن تیم فوتبال پیام مخابرات فارس در مرحله یک شانزدهم نهایی، این بار در خارج از خانه تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان را برده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.
تاکید عبدالله ویسی سرمربی جوان و آینده دار تیم فوتبال صبای قم این است که تیمش رقابت‌های جام حذفی را نیز مانند لیگ جدی خواهد گرفت زیرا با قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست می‌آورد.
ویسی بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران و نفت تهران در دو هفته متوالی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در نظر دارد تیمش را در جام حذفی نیز با تمام توان خود به میدان بفرستد و تاکید این مربی این است که برایش جایگاه تیم مس سرچشمه در جدول لیگ برتر مهم نیست.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول