اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌تیمی که در ابتدای فصل کسی به آن امید نداشت

رقابت صبای قم ‌با استقلال و نفت برای تصاحب ‌صدر جدول

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با کسب یک امتیاز ارزشمند از جدال خارج از خانه برابر نفت تهران هم امتیاز با این تیم و استقلال تهران به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال رسید.

رقابت صبای قم ‌با استقلال و نفت برای تصاحب ‌صدر جدول
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شب دوم از هفته چهاردهم مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در حالی پیگیری شد که تساوی صبا و نفت تهران بهترین خبر برای استقلال، تراکتور‌سازی و سپاهان اصفهان بود.
تیم فوتبال صبای قم در مصاف چهارشنبه شب خود با نفت تهران در هفته چهاردهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی موفق شد میزبان خود را متوقف کند که ابتدا با گل دقیقه 15 پژمان شاهپری از حریف پیش افتاد و نیمه نخست با برتری صبا به پایان رسید.
بازی دو تیم صبای قم و نفت تهران در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد و شاگردان عبدالله ویسی در دقیقه 65 گل تساوی را از فریرا بازیکن برزیلی نفت پذیرفتند.
در ادامه این مسابقه این تیم نفت تهران بود که در دقیقه 75 توسط رضا معقولی به گل برتری دست یافت تا بازی یک بر صفر باخته را از صبای قم پیش بیافتد اما در ادامه غلامرضا عنایتی مهاجم گلزن و سرشناس تیم فوتبال صبای قم که به دلیل مصدومیت دیدار‌های هفته‌های سوم تا پنجم صبای قم برابر راه آهن شهرری، سایپا البرز و شاهین بوشهر را از دست داده بود، بعد از گل ارزشمندی که به استقلال تهران زد، بار دیگر برای صبای قم مقابل تیم دوم جدول موفق به گلزنی شد تا صبا به یک امتیاز این دیدار حساس خارج از خانه برابر شاگردان حسین فرکی برسد.
عنایتی در حالی با آمادگی کامل در دیدار حساس صبای قم برابر نفت تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر به میدان رفت و گل تساوی صبا را به ثمر رساند که در هفته سیزدهم نیز در دیداری خانگی صبای قم برابر تیم فوتبال استقلال تهران در نیمه نخست گل صبا را به ثمر رساند.
صبای قم در این دیدار مقابل نفت تهران که هفتمین بازی خارج از خانه شاگردان ویسی نیز محسوب می‌شد، از وجود میلاد نوری‌هافبک بازی ساز خود به سبب اخراج در بازی مقابل استقلال تهران برابر نفت تهران محروم بود.
از سوی دیگر اکبر صادقی‌ هافبک صبای قم در دقیقه 20 بازی به سبب آسیب دیدگی شدید به اجبار تعویض شد و جای خود را به احمد داودی داد اما ویسی که از عملکرد داودی ناراضی بود، 20 دقیقه بعد سیدمرتضی‌هاشمی زاده را جایگزین‌ هافبک اهوازی تیمش کرد.
صبای قم و نفت تهران با این تساوی هر دو 27 امتیازی شدند و در کنار استقلال تهران 27 امتیازی در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول