اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ضربات پنالتی؛

صبای قم با عبور از سد مس سرچشمه صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از سد مس سرچشمه کرمان گذشت.

صبای قم با عبور از سد مس سرچشمه صعود کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و کسب مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با عبور از سد مس سرچشمه کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی نیز شدند.
مسابقه صبای قم و مس سرچشمه کرمان همزمان با سایر دیدارهای روز نخست از مرحله یک هشتم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور یکشنبه شب برگزار شد و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان بود و میزبان خود را شکست داد.
صبای بعد از اینکه در مرحله یک شانزدهم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور که اوایل آبان ماه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید با عبور از سد پیام مخابرات فارس به مرحله یک هشتم نهایی رسید، اکنون با شکست مس سرچشمه منتظر حریف بعدی خود از بین تیم‌های مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز است.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی شاگردان اصغر شرفی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش و همچنین 30 دقیقه وقت اضافی بدون گل مساوی شدند و بدین ترتیب کار برای تعیین تیم برنده به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی غلامرضا عنایتی، سهراب بختیاری‌زاده، مهدی بدرلو، وحید حمدی‌نژاد و پژمان شاهپری برای صبای قم گلزنی کردند، ضمن اینکه مرتضی کاشی ضربه خود را به تیر دروازه حریف کوبید و مس سرچشمه نیز دو بار پنالتی از دست داد.
تیم فوتبال صبای قم با صعود به مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اکنون منتظر دیدار امروز تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان است تا حریف خود در مرحله بعدی را بشناسد.
تیم عبدالله ویسی علاوه بر موفقیت در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اکنون موقعیت خوبی برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی را نیز دارد زیرا این تیم باید در یک چهارم در قم از حریف بعدی پذیرایی کند.
شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در مرحله قبل میزبان یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان یعنی پیام مخابرات فارس بودند و با کسب برتری دو بر یک در این مسابقه خانگی که در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار شد، جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.
صبای قم دو سال قبل در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برابر مس کرمان به میدان رفت و با کسب برتری در آن دیدار موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول