اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر همدان خبر داد:

افتتاح زیرگذر پژوهش همدان در بهمن ماه سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان از افتتاح زیرگذر پژوهش همدان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

افتتاح زیرگذر پژوهش همدان در بهمن ماه سال جاری
محمدرضا الیاسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه پل زیرگذر پژوهش اظهار کرد: در این پروژه سه خط لوله آب وجود داشت که با همکاری شرکت آبفا جابه‌جا شده و خط لوله 600 موجود نیز در این اواخر انجام شد.
وی ادامه داد: بخش معارفین و تخصیصات شهری این پروژه برطرف شد و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد، تا بهمن ماه به افتتاح می‌رسد.
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان ابراز داشت: در حال حاضر جمع‌آوری آب‌های سطحی، نصب دیواره‌های پیش ساخته اطراف پل، انجام بخشی از عملیات خاکی، زیرسازی برای آسفالت و اصلاح روفوژ وسط خیابان بلوار بعثت از جمله مراحل زیرگذر پژوهش است که باقی مانده و در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: این زیرگذر در راستای کاهش بار ترافیکی موجود در چهارراه پژوهش طراحی شد که پس از احداث زیرگذر روی آن به صورت میدانی طراحی می‌شود.
الیاسی در خصوص خاموش و روشن شدن روز شمار زیرگذر پژوهش نیز افزود: روزشماری که برای پروژه‌ها نصب می‌شود، بر اساس تعداد روزهای کاری پیمانکار است که می‌تواند انجام شود که موجب یک‌سری تأخیرات در پروژه ایجاد شد که مقصر پیمانکار نیست.
وی بیان کرد: مهم‌ترین مشکلات ما در این پروژه بحث تأسیساتی موجود در پروژه بود و باید جابه‌جا می‌شد که در این راستا اداره برق، آب و دانشگاه بوعلی همکاری لازم را داشتند که موجب تأخیراتی در پروژه شد.
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان در پایان اعتبار پروژه را حدود 3.5 میلیارد تومان دانست و گفت: بخشی از کارها و عملیات پروژه در شرایط جوی نامناسب نیز دنبال می‌شود تا طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول