اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار اصفهان صورت گرفت؛

افتتاح پل زیرگذر شهرک 22 بهمن کاشان

خبرگزاری فارس: پل زیرگذر شهرک 22 بهمن کاشان با حضور معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پل زیرگذر شهرک 22 بهمن کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، شهردار کاشان ‌در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: پل زیرگذر شهرک 22 بهمن کاشان با انجام 22 هزار متر مربع زیرسازی، 3 هزار و 500 تن آسفالت و همچنین نصب انواع تابلوهای ترافیکی ظرف مدت شش ماه به بهره‌برداری رسید .
سعید مدرس‌زاده سطح عرشه پل زیرگذر شهرک 22 بهمن کاشان را یک هزار و 40 متر مربع اعلام و اعتبار هزینه شده برای احداث این پروژه را 17 میلیارد ریال عنوان کرد‌.
شهردار کاشان تسهیل در عبور و مرور ایمن را از مهمترین اهداف این پروژه ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان کاشان مقام اول تصادفات استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌، احداث چنین معابری می‌تواند ضریب امنیت و اطمینان را در جلوگیری از تصادفات جاده‌ای را بالا ببرد.
وی ادامه داد: یکی از محورهای ورودی شهرستان کاشان که همه ساله آمار تصادفات فوتی و جرحی بالایی را در شهرستان کاشان به نام خود ثبت کرده محور ورودی قمصر به کاشان است که در محل ورودی شهرک 22 بهمن این شهرستان قرار دارد.
مدرس‌زاده یادآور شد: سال گذشته فاز دوم بلوار شهید واجدی افتتاح شد و امروز نیز پروژه پل زیرگذر شهرک 22 بهمن به بهره‌برداری می‌رسد و در آینده‌‌ای نزدیک نیز فاز سوم بلوار شهید واجدی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشان نیز به مشکلات اجرایی در جابجایی تأسیسات انتقال آب زاینده‌رود به کاشان از محل پروژه پرداخت و گفت: با تعامل خوب مسئولان استان و نیز با همت و تلاش مضاعف شهرداری کاشان و معاونت عمرانی این مشکل نیز حل شد و این پروژه با سرعت آغاز و ظرف مدت شش ماه به مرحله بهره‌برداری رسید.
حسین فربد با یادآوری اینکه شهرستان کاشان تنها شهرستان ویژه در استان اصفهان است ابراز داشت: با توجه به اهمیت استراتژی بالای شهرستان کاشان از مسئولان استان اصفهان می‌خواهیم در تمامی زمینه‌های تخصیص بودجه و توزیع اعتبارات نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.
رماندارکاشان نیز در این آئین اظهار داشت: پروژه پل زیرگذر شهرک 22 بهمن کاشان یکی از 84 پروژه قابل بهره‌برداری و حیاتی شهرستان کاشان است که در کاهش آمار تصادفات در این منطقه حادثه‌خیز نقش بسزایی دارد.
علیرضا جوادی نقش خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان کاشان در انعکاس فعالیت‌های عمرانی و مشکلات شهرستان را حائز اهمیت خواند و از آنان خواست نسبت به پوشش رسانه‌ای بهتر این اقدامات تمام تلاش خود را به کار گیرند.
در ادامه این مراسم، کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح آیت‌الله سعیدی و بلوار ساحلی با حضور معاون استاندار اصفهان، فرماندار کاشان و شهردار کاشان بر زمین زده ‌شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول