اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک عضو شورا مطرح کرد؛

تکمیل پل زیرگذر نیاز جاده بین‌المللی میاندرود - مشهد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی روستای جامخانه در شهرستان میاندرود گفت: مردم و ساکنان جاده بین‌المللی ساری - مشهد خواستار تکمیل سریع‌تر پل زیرگذر این محور شدند.

تکمیل پل زیرگذر نیاز جاده بین‌المللی میاندرود - مشهد
جعفر نادری امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان میاندرود گفت: افتتاح این پل از نیازها و خواسته‌های اصلی مردم این روستای بزرگ است و مردم هر روز از روند تکمیل این پل می‌پرسند که پاسخ دقیقی برای مراجعه‌کنندگان نداریم.
وی ادامه داد: روند ساخت این زیرگذر از یک سال پیش شروع شد و چند ماهی است که به خاطر بحث تملک اراضی و عبور خطوط گاز و آب از این نقطه ساکن مانده است.
نادری با اشاره به خطرات ناتمام ماندن این پروژه ادامه داد: نبود زیرگذر باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم این روستا شده بود ولی ناتمام ماندن آن به مراتب خطرناک‌تراست.
وی خاطرنشان کرد: پل زیرگذر که یک سال از شروع ساخت آن می‌گذرد قرار بود با توجه به نیاز مردم این روستا و همچنین شلوغی و خطراتی جاده بین‌المللی ساری به مشهد یک‌ساله آماده بهره‌برداری شود که پس از گذشت این مدت هنوز خبری از بهره‌برداری آن نیست.
نادری بروز چند تصادف در این نقطه را از مصادیق خطرناک بودن آن دانست و ادامه داد: در آخرین حادثه خودروی سواری که با این نقطه آشنایی نداشت به داخل گودال سقوط کرد که راننده با هوشیاری و تلاش مردم روستا نجات پیدا کرد.
این مسئول اضافه کرد: این امر در فرمانداری ساری که این پروژه در زمان الحاق میاندرود به این اداره آغاز به کار کرده بود پیگیری می‌شد که هم اکنون فرمانداری میاندرود، استانداری و اداره کل راه و ترابری پیگیر هستند.
نادری تصریح کرد: ما نفی کننده زحمات مسئولان نیستیم، ولی توقع مردم ما به ثمر رسیدن به موقع این پروژه‌های مهم است.
وی عنوان کرد: نباید بگذاریم پروژه‌هایی که برای ایمن‌سازی راه‌ها طراحی می‌شوند خود به نقطه خطرآفرینی تبدیل بشود و ما این مسئله را طی جلسه‌ای با مسئولان استانداری در میان گذاشتیم و آنها قول مساعد برای تکمیل سریع این پل دادند، ولی هنوز خبری نیست.
این مسئول گفت: فرماندار میاندرود نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان علت ناتمام ماندن این زیرگذر و دو زیرگذر دیگر در شهرستان را خلف وعده مسئولان آب و فاضلاب استان در بحث انتقال مسیر لوله آب اعلام کرد.
نادری در پایان اذعان داشت: نیمه کاره ماندن سه زیرگذر در میاندرود به خاطر انتقال مسیر لوله آب جای انتقاد دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول