اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد:

ساخت 2 زیرگذر در میاندرود مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از ساخت دو زیرگذر در این شهرستان خبر داد.

ساخت 2 زیرگذر در میاندرود مازندران
علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود از ساخت زیرگذر شهری در شهرستان میاندرود در مدت یک سال آینده خبر داد.
به گفته وی این زیرگذر که عملیات ساخت آن طی یک ماه آینده شروع می‌شود با هزینه 800 میلیون تومان توسط اداره کل راه ترابری استان مازندران ساخته خواهد شد.
رجبی همچنین از آغاز عملیات ساخت زیرگذر کیاپی - بادله در روزهای گذشته خبر داد.
وی در این مورد ادامه داد: زیرگذر بادله کیاپی در مدت شش ماه و با هزینه 800 میلیون تومان توسط اداره کل راه و ترابری استان مازندران احداث می‌شود.
این مسئول در مورد تکمیل‌نشدن زیرگذر روستای جامخانه در این شهرستان نیز عنوان کرد: مشکل اصلی این پروژه انتقال لوله‌های آب است که با رایزنی‌های انجام گرفته امیدواریم این مشکل به‌زودی از طرف مسئولان آب و فاضلاب استان حل شود.
فرماندار میاندرود در مورد ضرورت ساخت این پروژه‌ها افزود: با توجه به شلوغی و پرتردد بودن این معابر ساخت این پروژه‌ها برای روان‌سازی و امنیت بخشیدن به تردد در این نقاط ضروری است و یکی از درخواست‌های مردم این مناطق در دیدار با مسئولان ساخت این زیرگذرها بوده است.
وی با اشاره به شعار فرمانداری میاندرود مبنی بر هر 15روز یک افتتاح یا کلنگ‌زنی، این آمار را در حال حاضر نزدیک به 10 روز بیان داشت و ابراز امیدواری کرد این روند با همدلی مردم و مسئولان شهرستان همچنان ادامه داشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود در این مورد از همکاری و مساعدت مردم و شوراهای اسلامی این شهرستان در پیشبرد اهداف فرمانداری میاندرود که همان توسعه و پیشرفت است تشکر کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول