اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشتی آبپخش خبر داد:

تقسیم آبپخش به ۳ منطقه بهداشتی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشتی آبپخش از تقسیم آبپخش به سه منطقه بهداشتی خبر داد.

تقسیم آبپخش به ۳ منطقه بهداشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحسین رستمی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: توسعه شاخص‌های بهداشتی یکی از اصلی‌ترین اهدافی است که مراکز بهداشتی و درمانی در راستای تحقق آن تلاش می‌کنند.
وی افزود: رستوران‌ها و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی پخته از لحاظ بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردارند و باید به طور مکرر مورد بازرسی و کنترل قرار گیرند.
رستمی با اشاره به فعالیت مطلوب مرکز بهداشتی آبپخش در این عرصه خاطرنشان کرد: در آبپخش 15 رستوران وجود دارد که به صورت ماهانه مورد بازدید قرار گرفته و میزان رعایت شاخص‌های بهداشتی در آنها ارزیابی می‌شود.
رئیس مرکز بهداشتی شهید بهشتی آبپخش ابراز داشت: دکه‌های عرضه مواد غذایی سطح شهر به هیچ وجه دارای مجوز بهداشتی نیستند و از شهرداری‌ها انتظار داریم با ایشان برخورد کنند.
رستمی ادامه داد: دکه‌های پخش مواد غذایی سطح شهر در صورت تبدیل واحد تجاری مربوط به مغازه‌های دارای شرایط بهداشتی مطلوب می‌توانند نسبت به دریافت پروانه و مجوز بهداشتی اقدام کنند.
وی یادآور شد: رهاسازی فاضلاب منازل در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در موارد متعدد اعتراض و شکایات شهروندان آبپخشی در محلات مختلف شهر را به دنبال داشته و در حال حل این معضل در شهر آبپخش هستیم.
این مسئول ابراز داشت: در راستای حل مشکل فاضلاب‌های سطحی با تقسیم شهر به سه منطقه بهداشتی با همکاری مرکز بهداشت، شهرداری و آبفا با شناسایی منازل متخلف اقدام به اخطار به آنها کرده‌ایم.
مسئول مرکز بهداشتی آبپخش تصریح کرد: در روزهای گذشته به کارگاه‌های تجاری و مغازه‌هایی که فاضلاب ایشان در کوچه‌ها رها می‌شود تذکر داده‌ایم و در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.
وی اضافه کرد: شهرداری با همکاری‌های دوجانبه با مرکز بهداشتی آبپخش می‌تواند تاثیر بسزایی در گسترش شاخص‌ها و مولفه‌های بهداشتی در شهر آبپخش داشته باشد.
رستمی اذعان داشت: تمام تلاش خود را برای مرتفع ساختن خواسته‌های مردم در زمینه‌های بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب و کارآمد در راستای رفع خواسته‌های شهروندان و توسعه شاخص‌های بهداشتی بکار خواهیم گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول