اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش
سیدمحمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار کرد: شهرداری آبپخش در ماه‌های اخیر با تمام وجود در مسیر پیشرفت و توسعه آبپخش گام برداشته و با بهترین ایده‌ها در راستای توسعه عمرانی این شهر گام برمی‌دارد.
وی افزود: پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان است و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش دستاوردهای قابل قبولی در این زمینه داشته است.
موسوی بهره‌گیری از ایده‌های نوین را یکی از اصول مدیریتی شهرداری دانست و عنوان کرد: در طول ماه‌های اخیر شهرداری آبپخش با بهره‌گیری از شیوه‌های مدیریتی نوین در مسیر پیشرفت و توسعه شهر آبپخش حرکت می‌‌کند.
شهردار آبپخش اضافه کرد: مدیریت صحیح منابع انسانی و تجهیزات اداری یکی از مهم‌ترین اصول در دستیابی تمام نهادها و ارگان‌ها به اهداف و اولویت‌هایشان است و شهرداری آبپخش نیز با تکیه بر اصول مدیریتی برای تحقق اهداف مهم شهر تلاش می‌کند.
موسوی عنوان کرد: شهرداری آبپخش با حضور در دومین نمایشگاه‌ دستاورد شهرداری‌های کشور علاوه بر ارائه دستاوردهای شهرداری اقدام به معرفی صنایع دستی و محصولات کشاورزی و تولیدی بخش و شهر آبپخش کردیم.
وی در ارتباط با دستاوردهای مهم شهرداری آبپخش در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه در دیدار با شهرداران مختلف استان و کشور تبادل نظرهایی در رابطه با مدیریت شهری صورت گرفت و با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید مدیریتی شهرداری آبپخش و سایر شهرداری‌ها به خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان اقدام خواهیم کرد.
این مسئول بیان کرد: در سال جاری با اعتبار 11.4 میلیارد ریال 13 پروژه مهم و زیربنایی در شهر آبپخش اجرا می‌شود که همگی مکمل پروژه‌های سال قبل شهرداری آبپخش هستند.
شهردار آبپخش متذکر شد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین عبادت و وظیفه مسئولان است و باید با تمام توان در راستای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد.
موسوی در ادامه با اشاره به تلاش شهرداری برای جذب گردشگر در آبپخش عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش با شتاب خوبی در حال انجام است و امیدوار هستیم با همکاری همه مسئولان شاهد استقبال گردشگران از جاذبه‌های منطقه سرسبز آبپخش باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول