اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه:

میزان وقوع 14 جرم اصلی در فیروزه صفر است

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه گفت: این شهرستان از امن‌ترین نقاط استان محسوب می‌شود به طوری که میزان وقوع 14 جرم اصلی در فیروزه صفر است.

میزان وقوع 14 جرم اصلی در فیروزه صفر است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدرضا حاجی‌زاده با بیان اینکه میزان وقوع جرایم چهارده‌گانه اصلی در شهرستان صفر است، اظهار داشت: به طور مثال در طول سه سال گذشته هیچ قتلی در شهرستان رخ نداده است.
وی افزود: طی ماه‌های اخیر در سطح شهرستان فیروزه سرقتی انجام نگرفته که خود موجب ایجاد فضای روانی مطلوبی در این شهرستان شده است.
فرماندار فیروزه امنیت و آرامش حاکم بر شهرستان را ناشی از گرایش‌های عمیق مذهبی اهالی دانست و اظهار داشت: تلاش برای تعمیق باورهای دینی از طریق برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی در این‌باره به ویژه برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان از جمله فعالیت‌های فرهنگی فرمانداری فیروزه است.
به گفته وی یک پنجم هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزان خراسان رضوی و نیز 22 مدرسه قرآنی در این شهرستان قرار دارد.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار و 200 دانش‌آموز تحت پوشش فعالیت‌های قرآنی منطقه قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: این آمار حاکی از رشد 30 درصدی فعالیت‌های قرآنی نسبت به سال گذشته است.
وی انتخاب یکی از مدارس قرآنی شهرستان فیروزه به عنوان مدرسه نمونه استانی و نیز گزینش یکی از هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی در زمره برترین هیئت‌های مذهبی کشوری را از جمله افتخارات شهرستان ذکر کرد.
فرماندار فیروزه موفقیت‌های شهرستان در حوزه مسائل فرهنگی و آموزشی و نیز کسب رتبه پنجم اشتغال در استان را حاصل همت مدیران و مسئولان شهرستان عنوان و خاطر نشان کرد: در ارزیابی‌های مکرر از عملکرد مدیران بارها به این نکته اشاره شده است که مسئولان بی‌تعهد نسبت به نظام، ولایت‌فقیه و نیز کم‌توجه به مشکلات مردم جایی در سیستم اداری شهرستان فیروزه ندارند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول