اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه:

حضور قرآن و ولایت در جامعه جایی برای جرم نمی‌گذارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان سربیشه گفت: حضور قرآن و ولایت در جامعه جایی برای جرم و جنایت باقی نمی‌گذارد.

حضور قرآن و ولایت در جامعه جایی برای جرم نمی‌گذارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی پیش از ظهر امروز در چهارمین جشنواره قرآنی ویژه خانواده کارکنان نیروی انتظامی شهرستان سربیشه اظهار داشت: اگر امروز شاهد کشوری آباد و آسایش مردم در جامعه هستیم به خاطر زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
وی تاکید کرد: پرسنل نیروی انتظامی دوری از خانواده را برای امنیت ملت و جامعه تحمل می‌کنند و از این لحاظ خانواده‌ها و فرزندان کارکنان نیروی انتظامی شریک اجر و ثواب حافظان امنیت مردم هستند.
امام جمعه سربیشه افزود: در روز قیامت قرآن راهنمای مردم به سوی بهشت است پس باید زندگی خویش را با قران تطابق دهیم و از قرآن بهره بیشتری بگیریم.
محمدی خاطرنشان کرد: سعادت دنیا و آخرت از همین قرآن است و عمل نکردن به آن به جز گمراهی و رفتن به سوی گناه و بدبختی چیز دیگری برای انسان­ها ندارد و اگر برنامه­های قرآنی در جامعه به طریق صحیح اجرا شود نشاط و شادابی در جامعه ایجاد می‌شود.
وی یادآور شد: اگر قرآن و ولایت در جامعه حضور داشته باشد دیگر جایی برای جرم و مجرم وجود ندارد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه نیز گفت: به واسطه شفا بودن و کرامات عظیم قرآن می‌توان به سعادت دنیوی و اخروی دست یافت و با تمسک به قرآن از هر حادثه و آزمایش زندگی سربلند بیرون آمد.
حجت‌الاسلام علی علی‌نژاد از خانواده‌های کارکنان خواست تا با وارد کردن قرآن در تمام جوانب و زمینه‌های زندگی در اعتلای زندگی خود و فرزندانشان بکوشند.
وی با اشاره به برخی از اقدامات شیطانی سران استکبار در جهان و هتاکی‌های آنان به قرآن کریم گفت: هیچ قدرتی در دنیا نمی‌‌تواند با قدرت و جاذبه عمیق قرآن مقابله کند و همان طور که خداوند فرموده خود از قرآن محافظت می‌کند و این گونه اقدامات کشورهای غربی فقط می‌تواند نشان از ضعف و ناتوانی آنها در مقابله با قرآن و میلیون‌ها مسلمان پیرو قرآن در جهان باشد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه یادآور شد: بسیاری از مأموریت‌های در حال انجام در نیروی انتظامی به واسطه در پناه قرآن بودن و توسل پرسنل انتظامی به قرآن و ائمه است.
علی‌نژاد افزود: با توجه به خطرات موجود در شغل پلیس همین توکل‌ها و توسل‌ها به ائمه و وارد شدن قرآن در تمام زمینه‌های زندگی حافظ فرزندان و همسران و پدران خانواده ها در نیروی انتظامی است.
دراین جشنواره 170 نفر شرکت کردند که در رشته‌های ترتیل، درک مفاهیم و اذان، 18 نفر برتر شامل 9 نفر خانم و9 نفر آقا انتخاب و به مسابقات استانی راه یافتند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول