اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان:

پلیس الگوی برتر تشخیص جرم در منطقه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس الگوی برتر تشخیص جرم در منطقه است.

پلیس الگوی برتر تشخیص جرم در منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در همایش ملی پلیس، فرهنگ، نظم و امنیت در همدان اظهار کرد: یکی از رویکردهای ناجا در برنامه پنجم توسعه توجه به پلیس دانش‌محور با شعار جامعه محوری است که با مشارکت دستگاه‌ها و ظرفیت‌های پژوهشی انجام می‌شود.
وی افزود: پلیس الهام‌بخش الگوی برتر تشخیص جرم در منطقه است و همایش مذکور در راستای دستیابی به اهداف مذکور برگزار شده و امید می‌رود با برگزاری این همایش بتوانیم به اهداف مورد نظر در خصوص نقش پلیس در جامعه دست پیدا کنیم.
فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: فرهنگ هر جامعه نشان دهنده نقش مبانی ارزشی و فرهنگی در رفتارهای اجتماعی است که با آمیختگی امنیت و آرامش می‌تواند جایگاه‌های برتر مؤلفه‌های هم‌گرا و فرهنگ‌های درونی را در جامعه ایجاد کند.
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا نیز گفت: دانشگاه مال مردم است و باید در خدمت مردم باشد و نیروی انتظامی باید با توانمندی و ایجاد امنیت به سمتی حرکت کند که حتی نیازی به دیوار برای دانشگاه‌ها نباشد و با بطن جامعه یکی شویم.
مرتضی هزاوه‌ای ادامه داد: دانشگاه بوعلی‌سینای همدان دارای 12 دانشکده و 12 هزار دانشجوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با 391 عضو هیئت علمی است که در 71 رشته گرایش کارشناسی، 89 رشته گرایش کارشناسی ارشد و 60 رشته گرایش دکتری در حال فعالیت است.
وی بیان داشت: دانشگاه بوعلی طی سه سال اخیر در بخش تحصیلات تکمیلی جزء 10 دانشگاه برتر کشور است و رتبه دوازدهم را در چاپ مقالات ICA داراست و هم‌اکنون 200 دانشجوی مقطع دکترا در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینای همدان اذعان کرد: بزرگترین پایگاه برگزاری همایش‌های بین‌المللی نیز با مساحتی بالغ بر 25 هزار متر مربع زیربنا در حال احداث است که طی چند سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
وی در پایان گفت: آزادی و امنیت هرگز مقدم بر یکدیگر نیستند و ما باید تلاش کنیم تا به سمت رویکرد سومی که تعامل مثبت و تأثیر متقابل بین این دو است حرکت کرده و به شعار پلیس اجتماعی آری و اجتماع بدون پلیس هرگز جامه عمل بپوشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول