اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر:

حضور سریع ناجا محیط را برای مجرمین ناامن می‌کند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: پیشگیری از وقوع جرم با ناامن کردن محیط برای مجرمین با حضور سریع و مقتدرانه نیروی انتظامی در زمان وقوع جرم و شناسایی و دستگیری سریع مجرمان محقق می‌شود‌.

حضور سریع ناجا محیط را برای مجرمین ناامن می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی حسن‌پور بعد از ظهر امروز در نشستی با فرماندهی و عوامل انتظامی استان بوشهر تأمین امنیت را یک ضرورت اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: موفقیت در تأمین امنیت هنگامی تحقق می‌یابد که جرم کاهش یابد که در این مسیر پیشگیری اولین مرحله است.
وی افزود: این رسالت مهمی است که نه تنها بر عهده قوه قضاییه بلکه بر عهده همه دستگاه‌ها نهادهای دولتی و غیر دولتی و همه اقشار جامعه است.
حسن‌پور ضمن تاکید مجدد بر پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد: در بعد پیشگیری ناامن کردن محیط برای مجرمین با حضور سریع و مقتدرانه نیروی انتظامی در زمان وقوع جرم و شناسایی و دستگیری سریع مجرمان محقق می‌شود‌.
وی ادامه داد: در این راستا هدف اصلی قوه قضاییه و ضابطین قضایی نیز ایجاد امنیت و جلوگیری از اقدامات مجرمانه‌ای است که امنیت اجتماعی را به خطر می‌اندازد.
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر به نقش مردم در فرآیند تأمین امنیت اشاره کرد و گفت: مردم نقش مهم و حیاتی در پیشگیری از وقوع جرم دارند که با داشتن آگاهی از روش‌های کلاهبردارانه مجرمان می‌توانند تا حد زیادی از وقوع آن پیشگیری کنند .
وی کشف جرم را از مشکل‌ترین امورات قضائی ذکر کرد و متذکر شد: برای ارتقا سطح امنیت ضروری است دستگاه‌های اجرایی به وسایل فنی و الکترونیکی مجهز شوند که این امر کشف جرم آسان‌تر می‌کند و تأثیر فراوانی در تأمین امنیت اجتماعی و عمومی دارد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول