اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

روحیه ایثار بسیج را به یک فرهنگ تبدیل کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: وجود روحیه ایثار و فداکاری، بسیج را از سطح یک نهاد، سازمان و تشکیلات ارتقا و به یک روحیه و فرهنگ تبدیل کرده است.

روحیه ایثار بسیج را به یک فرهنگ تبدیل کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اگر بپذیریم که هر انقلابی، ‌انسان نمونه و نماد ویژه‌ای را می‌آفریند که تمامی هویت و اعتبار آن انقلاب را در خود متجلی می‌سازند،‌ بسیج و بسیجی از این نظر شاخص انقلاب اسلامی‌اند.
وی با بیان اینکه بسیج از سه بعد مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد، گفت: روحیه، فرهنگ و ‌استراتژی سه شاخص اصلی بسیج است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.
گرجی خاطرنشان کرد: بسیج از آن روزی که در کشور اسلامی ما به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل و سازمان یافت تنها یک نهاد نظامی نبود، بلکه به تعبیر امام،‌ بسیج مدرسه عشق است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روحیه ایثار و فداکاری بسیج را از سطح یک نهاد، سازمان و تشکیلات به یک روحیه و فرهنگ ارتقا می‌بخشد، گفت: به همین دلیل است که امروز به پشتوانه یک دهه تجربه و آزمون در کوران سخت‌ترین و سهمناک‎ترین صدمه‎ها و عرصه‎های نبرد می‎‌توان از فرهنگ بسیجی و از روحیه بسیجی سخن گفت.
وی بسیج و جوانان بسیجی را مظهر قدرت و عظمت انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به  مشخصه و ویژگی بارز بسیجیان، گفت: عرفان و فداکاری، استراتژیک بودن، فرهنگ و روحیه رزمندگی، و ارائه الگو و معیاری انقلاب اسلامی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها به‎شمار می‎رود.
گرجی بر ضرورت جذب جوانان و تحقق ارتش 20 میلیونی تأکید کرد و گفت: اجرای دستور حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی و تأکیدات اشاره شده از ولی امر مسلمین حضرت آیت‎الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نخستین و مهم‎ترین اصل برای بیان این ضرورت است که باید این ارتش محقق شود.
وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حفظ و پاسداری شود، گفت: این پاسداری در سایه برنامه‌ریزی مسئولان و مشارکت جوانان محقق خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بدون شک بسیج سازمانی است که می‌تواند به راحتی و با برنامه‎ریزی اصولی زمینه این مشارکت و اجرای آن را فراهم کند، به‎طوری که در اثر گذشت زمان هیچیک از این ارزش‎ها نه تنها فراموش نشده بلکه کمرنگ نیز نشود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول