اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

قدرت بسیج چشم طمع بیگانگان را کور می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: هر چقدر بسیج از قدرت و اقتدار بالاتری در زمینه‌های نظامی و بینش فکری و سیاسی برخوردار باشد، چشم طمع بیگانگان به انقلاب کمتر خواهد شد.

قدرت بسیج چشم طمع بیگانگان را کور می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام حسن انصاری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان این شهرستان با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و خانواده معظم شهدا، گفت: بسیج از آیات الهی برای انقلاب و نظام است که با دست خالی و اخلاص، در راه پیروی از ولی امر زمان خود در برابر دنیای استکبار ایستادگی می‌کند.
وی ادامه داد: بسیج نهادی در بدنه فعال مردم است و به عنوان مجموعه‌ای انقلابی و دینی در عرصه‎های مختلف حضوری فعال داشته است.
انصاری تاکید کرد: هفته بسیج بهانه‌ای است تا اهداف و ماموریت‌ها و اولویت‌های بسیج برای آحاد مردم و مسئولان در جامعه اسلامی تبیین شود.
امام جمعه لردگان با بیان اینکه دوام و بقای انقلاب اسلامی بستگی به تقویت بسیج دارد، گفت: هر چقدر بسیج از قدرت و اقتدار بالاتری در زمینه‌های نظامی و بینش فکری و سیاسی برخوردار باشد، چشم طمع بیگانگان به انقلاب کمتر خواهد شد.
وی بیداری اسلامی و تحول کشورهای منطقه را برگرفته از فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروزه دشمن تلاش می‌کند تا از طریق وسائل ارتباط جمعی و رسانه‌ها با هجمه‌ عظیمی از تبلیغات سوء فرهنگی، باورهای و اعتقادات مذهبی کشور را مورد هجوم قرار بدهد.
انصاری ادامه داد: جنگ نرم یک جنگ زیرپوستی و درونی است که دشمن نه با وسائل گرم و ماشین‌‌آلات جنگی بلکه از طریق نفوذ در عقاید و باورهای مردم کشور، آنها را با هدف‌های پلید خود همراه می‌کند.
وی با اشاره به دستاوردها و کارکردهای متنوع و متعدد بسیج در انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیج با کارکردهای گوناگون خود یاری‌رسان نیازهای آموزشی، عمرانی، سیاسی و دفاعی است.
امام جمعه لردگان با بیان اینکه بسیج یک تفکر والایی برای پیاده کردن احکام الهی است، افزود: بسیجی واقعی امام علی(ع) است که رسالت آن پیروی محض از پیامبر(ص) و حرکت در مسیر رسول خدا و پیاده کردن فرامین الهی و رهنمودهای قرآن در جامعه اسلامی بود.
وی  با تأکید بر اینکه بسیج در صحنه جامعه حضور فعال و مؤثر دارد، افزود: تا زمانی‌که این حضور فعال و اثرگذار است هیچ دشمنی نمی‌تواند در خیال خود، فکر براندازی نظام را در سر بگذراند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول