اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مهم‌ترین ویژگی بسیجی دشمن‌شناسی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مهم‌ترین ویژگی و خصیصه بسیجی دشمن‌شناسی است.

مهم‌ترین ویژگی بسیجی دشمن‌شناسی است
یوسف شاکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته گرامیداشت مقام بسیجی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: بسیجیان غیور و ولایت‌مدار به جز دشمن‌ستیزی، دشمن‌شناسی هم به معنای واقعی کلمه بر عهده دارند به طوری که تبلیغات منفی دشمنان، هیچ تاثیر منفی بر روحیه آنها بر جای نمی‌گذارد.
وی با تاکید بر اینکه تهدیدهای اخیر دشمنان بی‌اهمیت است، یادآوری کرد: تا زمانی که در ملت ما آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی وجود دارد و از هر حیث اعم از نیروی دفاعی و قوای روحی در وضعیت مطلوب قرار بگیریم دشمنان هیچ وقت موفق به عملی کردن تهدیدات شوم خود نخواهند شد.
وی این قبیل ادعاها را فقط تبلیغات روانی دانست و یادآوری کرد: دشمنان نظام اسلامی با مطرح کردن مسائلی از این دست به دنبال این موضوع هستند که میزان پایبندی ملت ایران به آرمان‌های امام خمینی و ارزش‌های انقلاب را محک بزنند به طور قطع ملت ما با نوع رویکرد و واکنش خود برابر این ادعاها، دشمنان را ناامید می‌کنند.
این مسئول به تحولات اخیر جهان اسلام حتی کشورهای اروپایی نیز اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون به دلیل هوشیاری ملت‌ها معادلات جهانی به شکل دیگر و در نقطه دیگر رقم می‌خورند حتی تعدادی از کشورها برای وقوع انقلاب نیز موفقیت‌هایی به دست آورده‌اند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به رزمایش اخیر بسیجیان در آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: این رزمایش یک نمونه از میزان قدرت و آمادگی ملت ما به ویژه آذربایجان غربی محسوب می‌شود چرا که با شوری مضاعف برای نمایش قدرت خود در مرکز آموزشی مالک اشتر شرکت کردند تا پوچ بودن تهدیدهای دشمن بر همگان ثابت شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول