اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران اعلام کرد:

عضویت 38 هزار نفری کامیارانی‌ها در بسیج مستضعفین

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کامیاران از عضویت 38 هزار نفری جمعیت این شهرستان در بسیج مستضعفین خبر داد.

عضویت 38 هزار نفری کامیارانی‌ها در بسیج مستضعفین
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا شرفبیانی صبح امروز در نخستین روز از هفته امر به معرف و نهی از منکر در جمع بسیجیان شهرستان کامیاران، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها و رشادت‌های بسیجیان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای مردم ایران و کشور عزت و افتخار آفرید.
فرمانده سپاه شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: امروز حضور شما بسیجیان در عرصه‌های مختلف چیزی جز ادامه راه شهدا و تلاش برای عزت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
وی به حضور گسترده جوانان و آحاد مردم در رده‌های مختلف بسیج اشاره کرد و افزود: بسیجیان همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در برنامه‌های گوناگون نشان‌دهنده رساندن پیام ما به جهانیان بوده است.
شرفبیانی در ادامه سخنان خود از عضویت 38 هزار نفری مردم کامیاران در رده‌های مختلف بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج سپاه کامیاران در سال گذشته برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت از مناطق روستایی این شهرستان 2 میلیارد و 800 میلیون ریال را در قالب بهسازی مسجد، مدرسه‌سازی راه روستایی، ساخت غسالخانه و آبرسانی هزینه کرده است.
در ادامه این برنامه امام جمعه کامیاران با اشاره به اینکه رسالت همه انبیا ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران است، بیان کرد: جامعه بسیجیان هم با الهام گرفتن از آموزه‌های دینی و قرآنی و پیروی از رهبری در برابر رژیم بعث با ایثارگری‌ها و خلق حماسه‌های بزرگ همواره در عرصه‌های مختلف خود رانشان داده‌اند.
ماموستا توفیق قربانی در بخشی دیگر از سخنان خود حفظ وحدت و یکدلی و بیداری در برابر تهدیدهای مختلف دشمنان را رمز آگاهی و پیروزی مسلمانان دانست و خواستار توجه بیشتر به امر وحدت و فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مسلمانان شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول