اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

مقاومت بسیجیان سبب هجمه سایبری شده است

خبرگزاری فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مقاومت بسیجیان در مقابل هجمه‌های دشمنان در فضای سایبری آنها را به ستوه آورده و سبب شده است که آن‌ها از خود عکس‌العمل ضد فرهنگی نشان دهند.

مقاومت بسیجیان سبب هجمه سایبری شده است
سردار سید محمد حجازی در حاشیه برگزاری مراسم ویژه بسیج که به مناسبت فرمان امام (ره) مبنی بر سالگرد ایجاد ارتش 20 میلیونی در اصفهان برگزار شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به تهدیدات جنگ نرم و هجمه‌های اخیر دشمنان با قصد تضعیف روحیه بسیجیان، بسیجیان چه وظیفه‌ای در مقابل این تهدیدات سایبری دارند، اظهار داشت: بسیجیان ما در این راستا فعالیت‌های خوبی در مقابله با دشمنان کردند که نمونه آن همان جنگ سایبری است که موجب نا خشنودی آنها است.
وی افزود: دلیل این همه فشارها و هجمه‌های وارده این است که از اقدامات بسیجیان به تنگ آمده و این عکس‌العملی است که نسبت به اقدامات بسیجیان آنها از خود نشان می‌دهند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در مورد حضور پر شور بسیجیان در میدان امام تصریح کرد: این حضور پر شور در میدان امام (ره) اصفهان بیانگر استمرار بسیج پس از 32 سال از صدور فرمان امام (ره) است که نشان از در میدان بودن جمعیت انبوه از جوانان و نوجوان در شهر اصفهان و نیز شهرستان‌ها است.
وی با تاکید به اینکه شهرهای اسلامی حاکی از رویش بسیج در عرصه‌ها است، ادامه داد: وظیفه بسیج تبعیت از فرمایش امام، رهبری، حفظ وحدت، هوشیاری در مقابل دشمن مقابله با تهدیدات نرم است.
حجازی اضافه کرد: آنها با نا امیدی از جنگ نظامی به جنگ نرم رو آورده و به اقدامات ضد فرهنگی و ایجاد جبهه جدید، قصد متوقف کردن مسیر انقلاب را دارند که در این میان وظیفه بسیجیان هوشیاری و مقابله با تهدید جنگ نرم است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول