اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

محرم و عاشورا، بیمه فرهنگی جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: محرم و عاشورا بیمه فرهنگی جامعه است و روحانیون و مبلغان بیشترین نقش را در هدایت مردم به این مسیر بر عهده دارند.

محرم و عاشورا، بیمه فرهنگی جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد صبح امروز در همایش مداحان و هیئت‌های مذهبی قیروکارزین اظهار داشت: روحانیون در شهرها و روستاها محور صحبت‌های خود را روی مسائل و معضلات فرهنگی این مناطق متمرکز کنند تا به برکت محرم بسیاری از مشکلات حل شود.
وی افزود: محرم و عاشورا بیمه فرهنگی جامعه است و روحانیون و مبلغان بیشترین نقش را در هدایت جامعه به این مسیر برعهده دارند.
صمدنژاد با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای ایام محرم ابراز داشت: فضاسازی‌های مناسب در ادارات، تجهیز و تکمیل روشنایی معابر منتهی به مساجد و حسینیه‌ها و همچنین همکاری کامل نیروهای انتظامی در برگزاری مراسم عاشورا از جمله تمهیدات برای این ایام است.
فرماندار قیروکارزین با اشاره به دغدغه فرهنگی مسئولان اضافه کرد: بیت‌الاحزان‌های شهرستان فعال بوده و فعالیت‌های قرآنی خوبی انجام گرفته و شهرستان ما چند سالی است که وارد مراحل رشد شده که این روند ادامه دارد.
وی افزود: برای ساخت خانه‌های عالم اقداماتی در حال انجام است که امیدواریم با دریافت اعتبارات نسبت به کلنگ‌زنی و احداث آن اقدام شود.
صمدنژاد با اشاره به تحولات منطقه بیان داشت: امروز شرایط منطقه و جهان طوری است که پیش‌بینی در تمام مسائل را می‌طلبد چرا که آنان کوچک‌ترین اتفاق را با بلندگوهای بزرگ خود ابزار تبلیغاتی می‌کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول