اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گناوه:

گفتمان بسیج عاشورایی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گناوه گفت: امروز گفتمان بسیج که یک گفتمان عاشورایی است در سطح جهان می‌درخشد.

گفتمان بسیج عاشورایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام ابوذر شاد شنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته بسیج در جمع پرسنل سپاه شهرستان گناوه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیج مسیر حرکت خود را از اسلام و دستورات ائمه معصومین گرفته است در راه رسیدن به اهداف والای الهی برای رسیدن به قله‌های سعادت جامعه انسانی قدم بر می‌دارد بنابراین در مسیر حرکت آن بن بستی وجود ندارد.
وی افزود: امروز دنیا در صحنه بین‌المللی در حال الگوگیری از فرهنگ بسیج است و عظمت و کارآمدی بسیج چشم دنیا و ابرقدرت‌ها را به خود خیره کرده است .
شاد خاطرنشان کرد: تحرکات و موضع‌گیری‌های بسیج برای دشمنان نظام و انقلاب قابل پیش‌بینی است و دشمنان در مقابل موج مردمی بسیج چاره‌ای جز جنگ روانی و یاوه‌گویی ندارند.
وی یادآور شد: امروز دشمنان این نظام اسلامی در مقابل تحرکات بسیج و گفتمان بسیجی که همان گفتمان عاشورایست درمانده شده‌اند.
فرمانده سپاه گناوه نیز گفت: امروز بسیج و تفکر بی‌مانند آن جهانی شده است.
حسن خرم‌آبادی با تبریک هفته مبارک بسیج افزود: در زمان کنونی بسیج مربوط به کشور ما نیست و در تمامی جهان بال و پر کشیده است و دیگر اقوام و ملت‌ها راه و هدف و مسیر بسیج را شناخته‌اند و می‌ستایند.
وی تصریح کرد: تمام ملت‌های جهان با نشأت گرفتن از بسیج، استقامت و ایستادگی را آن فرا گرفته‌اند و در مقابل ظلم و ستم به پا خاسته‌اند.
خرم‌آبادی بیان کرد: سپاه شهرستان گناوه با هماهنگی بین مسئولان بسیج و جلسات متعدد در راستای  بزرگداشت این هفته مبارک برنامه‌های گسترد‌‌ه‌ای را تدارک دیده است.
وی اجرای چهار یادواره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی جهاد و شهادت، اجرای کلاس‌های بصیرتی بسیج، تجدید بیعت و گل افشانی قبور مطهر شهدا، تجلیل از ائمه جماعات شهرستان، همایش خانواده پیشکسوتان پاسدار، همایش ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مساجد محلات، محافل قرآنی، برنامه‌های ورزشی و علمی را از اهم بر نامه‌های این هفته مبارک دانست.
خرم‌آبادی در پایان از تمامی بسیجیان خواست تا باشکوه تمام در این برنامه‌ها شرکت کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول