اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ملت ایران در برابر هر تجاوز عاشورایی عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در صورت هرگونه تعرض به میهن اسلامی ملت و بسیجیان همیشه در صحنه ایران اسلامی عاشورایی عمل خواهند کرد.

ملت ایران در برابر هر تجاوز عاشورایی عمل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار نورخدا قاسمی بعدازظهر امروز در همایش حماسه حضور بسیجیان اراک با اشاره به تهدید حمله نظامی به ایران از سوی آمریکا گفت: دشمنان باید بدانند که ملت بزرگ ایران اسلامی روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را از حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) به ودیعه گرفته‌اند و اگر قرار باشد در برابر ظلم و فساد بایستند، همچون سالار شهیدان در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب به گونه‌ای عمل خواهند کرد که تا ابد از خاطره تاریخ پاک نشود.
وی با تاکید بر اینکه امروز اردوگاه انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی متحد و منسجم است، تصریح کرد: جوانان و بسیجیان ایران اسلامی هیچ ترسی از شهادت ندارند، زیرا شهادت بهترین ارمغان الهی برای نیروهای مخلص و وفادار بسیجی است.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه تک تک مردم ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی با الگوگیری از قیام سید الشهدا (ع)، عاشورایی عمل خواهند کرد، خاطرنشان کرد: امروز غرب و دشمنان ایران اسلامی خود به خوبی می‌دانند که ایران نیازی به ساخت سلاح‌های اتمی ندارد و می‌تواند با قدرت مردمی و مشت‌های گره کرده در برابر هر متجاوزی به خوبی ایستادگی کند، اما آنچه موجب شده آنها جمهوری اسلامی را به ساخت سلاح‌های اتمی متهم کنند ناتوانی‌شان در مقابله با فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت بوده که آنها را به زانو در آورده است.
قاسمی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود بسیجیان و پیروی از رهبر انقلاب در اوج قدرت و اقتدار است و این اقتدار موجب تحرک کشورهای دیگر شده و این همان چیزی است که دشمنان از آن ترس دارند.
وی تهدید به حمله نظامی را تنها تحمیل فشار به ایران دانست و بیان داشت: هدف دشمنان از تهدید حمله نظامی به ایران با هدف انحراف افکار عمومی از ناتوانی کاخ سفید در حل بحران وال استریت است.
سید عطاالله میرکمالی فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز اذعان داشت: بسیج از برکات ارزشمند انقلاب است که در طول این سال‌ها خدمات ارزشمندی را به انقلاب عرضه کرده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول