اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هفته بسیج شهرستان گناوه:

برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد عاشورایی دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد هفته بسیچ گناوه گفت: در هفته بسیج سال جاری با رویکرد عاشورایی به اجرای ویژه برنامه‌های این هفته مبارک اقدام شده است.

برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد عاشورایی دنبال می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مردانی عصر امروز در جمع بسیجیان گناوه اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته مبارک بسیج با ماه محرم  و تلاش برای بهره گیری از این فرصت، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا برنامه‌های این هفته مبارک با رویکردی عاشورایی به اجرا گذاشته شوند.
مردانی با تبریک هفته بسیج افزود: هفته بسیج نماد همبستگی و هم‌پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان‌های متعالی در پهنه جهانی است.
‌وی تصریح کرد: امسال در حالی به استقبال هفته بسیج می‌رویم که حسب تدبیر شایسته فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله ‌خامنه‌ای (مد‌ظله العالی) سال جهاد اقتصادی نام گرفته و از طرفی در آستانه ماه محرم الحرام قرار گرفته‌ایم‌.
وی خاطر‌نشان  کرد: در همین راستا و با توجه به بیداری اسلامی در منطقه، تمام تلاش خود را بر این موضوعات به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم ارتباط بسیج در این مقوله را بیان کنیم.
مردانی اضافه کرد: مجموعه بسیج شهرستان با اجرای بر‌نامه‌های متنوع در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان اقدام به اجرای برنامه‌های متنوعی کرده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول