اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

ورزشکار قزوینی قوی‌ترین مرد ایران شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از قهرمانی ورزشکار قزوینی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران خبر داد.

ورزشکار قزوینی قوی‌ترین مرد ایران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: شکری با کسب 158 امتیاز بالاتر از ورزشکارانی از البرز و تهران، توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.
وی ادامه داد: حسن قمیزی و رضا مقدم دیگر نمایندگان قزوین در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران، به ترتیب عناوین چهارم و پنجم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند و بهروز امینی دیگر ورزشکار قزوینی نیز از کسب مقام بازماند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: تیم قزوین برای نخستین بار با کسب 165 امتیاز نایب قهرمان تیمی مسابقات قوی‌ترین مردان ایران را به خود اختصاص داد، اسکات تعادلی به مدت 60 ثانیه و نگهداشتن پیکان با بند لیفت، حمل کیسه 110 کیلویی به طول 10 متر، انتقال گوی 160 کیلویی بر روی سکو، گرداندن لاستیک 350 کیلویی و حمل سیلندر 100 کیلویی در فاصله 10 متری از جمله بخش‌هایی بود که ورزشکاران حاضر در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در آن به رقابت با یکدیگر پرداختند.
وی یادآور شد: رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران با حضور 62 ورزشکار در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال در چابهار برگزار شد.
محمودی با اشاره به کسب عنوان نخست توسط تیم قزوین در لیگ شطرنج نابینایان کشور اظهار کرد: تیم قزوین عنوان قهرمانی مسابقات لیگ شطرنج نابینایان کشور را به خود اختصاص داد.
وی توضیح داد: تیم شطرنج نابینایان قزوین در این مسابقات که به طور متمرکز در بابلسر مازندران برگزار شد، با کسب 14 امتیاز در صدر ایستاد، شطرنج‌بازان قزوینی در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز همگی عنوان اول را به دست آوردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: علیرضا قورچی بیگی، سید عماد موسوی، مجیدباقری، مهدی مرادی مهدی آبادی و عباس یزدی شطرنج‌بازان قزوینی شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی کشور بودند که هدایت و سرمربی‌گری آنها را علی مهرپرور بر عهده داشت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول