اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی هیئت تنیس‌ روی میز استان اصفهان:

ورزشکاران قزوینی از اصفهانی‌ها انتقام گرفتند

خبرگزاری فارس: مربی هیئت تنیس‌ روی میز استان اصفهان گفت: در رقابت‌های آزاد و رده‌بندی تنیس روی میز دسته برتر جوانان دختر کشور قزوینی‌ها از ورزشکاران اصفهانی انتقام گرفتند.

ورزشکاران قزوینی از اصفهانی‌ها انتقام گرفتند
سیده شیرین درخشنده امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی دسته برتر جوانان دختر کشور روز چهارشنبه ( یازدهم آبان ماه) در سالن خانه اصفهان و با حضور 48 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور آغاز شد.
وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتی رقابت‌های تنیس روی میز آزاد و رده بندی دسته برتر دختران کشور ورزشکاران، در 16 جدول سه‌تایی و به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند، تصریح کرد: از هر جدول دو نفر به مرحله بعد راه یافتند.
مربی هیئت تنیس‌روی میز استان اصفهان ادامه داد: به دنبال رقابت‌های تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی دسته برتر دختران کشور 32 بازیکن به صورت حذفی به رقابت پرداختند که در انتها 9 نفر از این ورزشکاران به رقابت‌های دسته برتر تنیس روی میز راه یافتند.
وی اضافه کرد: صبح روز پنجشنبه ( دوازدهم آبان ماه ) نیز رقابت‌های تنیس روی میز رده بندی دسته برتر با حضور 16 ورزشکار در یک جدول 16تایی به صورت دوره‌ای آغاز شد و در ساعت 13 روز جمعه (سیزدهم آبان ماه) نیز این مسابقات به پایان رسید.
درخشنده افزود: در رقابت‌های تنیس روی میز، برندگان نخست تا دهم، در دسته برتر تنیس روی میز باقی مانده و نفرات یازدهم تا شانزدهم از دسته برتر حذف شدند.
وی گفت: در پایان رقابت‌های تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی دسته برتر جوانان دختر کشور از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان جوایزی (صنایع دستی اصفهان) به برندگان نخست تا سوم اهدا شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول