اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های قزوین:

وجه مشترک همه شهدا بسیجی بودن آنهاست

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های قزوین گفت: وجه مشترک همه شهیدان این بود که بسیجی بودند.

وجه مشترک همه شهدا بسیجی بودن آنهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در یادواره شهدای کمال آباد شهرستان البرز بیان کرد: شهدا زنده هستند و خداوند دین خود را برای این آماده کرد که ما انسان‌ها به کمال برسیم و بالاترین کمال را خداوند به شهیدان داده است که بهترین بندگان خود را در آن قرار داده است.
وی ادامه داد: وجه مشترک همه شهیدان این بود که بسیجی بودند، حتی همه انبیا و ائمه هم بسیجی بودند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های قزوین اضافه کرد: بسیجی یعنی کاری کردن با روحیه بالا که دین برپا شود و بسیجی یعنی رضایت خدا، ما باید کلمه بسیج را درک کنیم تا بتوانیم به عمق و جود پاک آن پی ببریم.
وی عنوان کرد: در جوامع امروزی شاهد این هستیم که تمام این انقلاب‌هایی که رخ داده است همه از رسالت شهدا و امام (ره) بوده و پیام امروز ملت ایران همه برگرفته از خون شهدا و این انقلاب است.
همچنین امام جمعه موقت بخش رامند نیز در مراسم تجلیل از 40 خانواده شهید بخش رامند اظهار کرد: بسیج از یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با توجه به ضرورت جامعه آن را بنا نهاد و به حق آز آن زمان تا به حال برای جامعه مفید و موثر واقع شده است.
حجت‌الاسلام محمد درزی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه‌های آن در افکار و قلوب مردم ریشه دوانده است و شاخه‌های آن همه جا را فرا گرفته است.
وی تصریح کرد: شهدا مانند ستارگانی هستند که می‌درخشند و به ما نور و روشنایی می‌دهند و این شهدا با تربیت صحیح اسلامی توسط خانواده برای دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب به میدان نبرد با دشمن رفتند و امروز همه ما در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.
امام جمعه موقت بخش رامند یادآور شد: همه ما وظیفه داریم که از خانواده‌های شهدا تجلیل و تکریم کنیم.
در ادامه این مراسم از 40 نفر از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول