اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

همه توفیقات مسئولان و دولتمردان مدیون خون شهداست

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: همه توفیقات مسئولان و دولتمردان مدیون خون شهداست.

همه توفیقات مسئولان و دولتمردان مدیون خون شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی در آیین غبارروبی از قبور مطهر شهدای آبپخش اظهار داشت: عزت، سربلندی، شجاعت و قاطعیت دولتمردان و توفیقاتی را که کشور ما به آن دست یافته‌اند، مدیون ایثار، شهادت و جانفشانی های فرزندان ایران اسلامی است.
وی افزود: آزادگان، جانبازان و خانواده های معظم شهدا پیوسته همچون خورشید عالمتاب انوار ایثار و از جان گذشتگی را به نظام اسلامی می تاباند.
موسوی تکریم از مقام والای شهیدان را یک وظیفه دینی و همیشگی دانسته و تصریح کرد: شهدا با شهادت خود به آخرین نقطه کمال رسیده‌اند و امروز بزرگ‌ترین وظیفه فرزندان شهدا و ایثارگران این است که همچون حضرت زینب (س) و اهل بیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) راویان مجاهدت‌ها و ایثارگری های پدران و برادران خود باشند که این رسالت مهم آنهاست.
شهردار آبپخش بیان داشت: زنده نگهداشتن نام شهدا زنده نگهداشتن تمام ارزش های والای انسانی است و شهرداری آبپخش همواره تکریم مقام شامخ شهدا را یکی از اهداف اصلی خود قرار داده و در راستای برنامه‌های فرهنگی کارهایی در تجلیل از مقام والای شهدا خواهیم برداشت.
موسوی خاطرنشان کرد:  یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، تابلویی ارزشمند از توانمندی‌های کشورمان در مقابل دشمنان است و با این تابلو حقیقت به جهان نشان می‌دهیم تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سایه گستر است، هیچ کشوری نمی‌تواند چشم طمع به کشور ما داشته باشد.
شهردار آبپخش با بیان اینکه  الگوگرفتن از شهدا را باعث تعالی و پیشرفت روز افزودن جامعه در حوزه‌های مختلف می‌شود، عنوان کرد: همه ما باید با الگوبرداری از شهدای گرانقدر و والامقام در مسیر رشد و تعالی خود و جامعه اسلامی گام بردارند و از زندگی ایشان پند‌آموزی کنند.
این مسئول اذعان داشت: با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به آسانی می‌توان در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان نظام ایستادگی کرد چرا که فرهنگ و مکتب شهدا والاترین فرهنگ در جامعه است.
موسوی متذکر شد:  باید منویات عالمانه مقام معظم رهبری همواره آویزه گوش جوانان بوده و در برهه‌های زمانی مختلف زندگی خویش از این رهنمودهای گهربار بهره گیرند.
وی عنوان داشت: اگر امروز ما در امنیت و آسایش در هر پست و مقامی در حال خدمتگذاری به مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی هستیم، پست و جایگاه و امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس هستیم.
در پایان مراسم مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش با ادای احترام به مقام والای شهدا به غبارروبی قبور مطهر شهدای آبپخش پرداختند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول