اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

امنیت و آرامش امروز کشور مدیون شهدا است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهداست.

امنیت و آرامش امروز کشور مدیون شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدا و بسیجیان اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنها وظیفه اقشار مختلف جامعه است و امنیت، آرامش و دستاوردهای امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون تلاش‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنها است.
وی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان خواند و افزود: همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا تلاش کنند.
قلی‌پور با بیان اینکه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در سایه ریخته شدن خون‌های جوانان این مرز و بوم است گفت: به خاطر تاثیر خون‌های پاک شهدا است که انقلاب اسلامی آنچنان تاثیری در دنیا داشته و سبب بیداری گسترده مردم جهان شده و دیکتاتورهای ظالم را ساقط کرده است.
این مسئول با اشاره به نقش خانواده‌های شهدا در احیای فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با تاریخ و فرهنگ غنی انقلاب دارند.
این مسئول با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج بیان کرد: بسیج از آغاز تشکیل، همواره در راستای اهداف انقلاب اسلامی و اطاعت از ولایت فقیه و رهبری نظام گام برداشته و در تمام صحنه در صف مقدم حضور داشته‌اند و در زمان حاضر آنچه کشور را در برابر آماج توطئه‌های دشمنان حفظ کرده اطاعت از فرامین رهبری بوده است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر که دشمن در جبهه نرم فعالیت گسترده‌ای را علیه نظام اسلامی ایران آغاز کرده بسیج باید نقشی پررنگ‌تر در مقابله با این جبهه ایفا کند و با مجهز شدن به سلاح ایمان، تقوا و علم بتواند در این جبهه پیروز شده و سبب ناکامی و ناامیدی دشمنان شود.
فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند و پایدار شناخته شده و بیداری مردم چه در کشورهای اسلامی و چه در قلب آمریکا نشان از الگوپذیری آنها از ملت ایران است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول