اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی قیروکارزین:

فرهنگ کتاب‌خوانی در قیروکارزین رشد یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه عمومی قیروکارزین گفت: استقبال خوب مردم از دو نمایشگاه کتاب در قیروکارزین و آمار مراجعه به کتابخانه‌های عمومی نشان از رشد فرهنگ کتاب‌خوانی در قیروکارزین دارد.

فرهنگ کتاب‌خوانی در قیروکارزین رشد یافته است
کسری آبچر امروز در حاشیه نمایشگاه تازه‌های کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: کتاب یکی از ابزارهای مهم برای پر کردن اوقات فراغت و رشد سواد و فرهنگ عمومی در جوامع است.
وی با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه در هفته کتاب و کتاب‌خوانی توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قیروکارزین اضافه کرد: نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه عمومی مرکز این شهرستان با 200 عنوان کتاب و همچنین نمایشگاه کتاب در بخش افزر با 500 عنوان کتاب در حال حاضر دایر است.
آبچر با اشاره به استقبال خوب مردم از این دو نمایشگاه ادامه داد: این کتاب‌ها با موضوعات مختلف داستانی، مذهبی، اجتماعی و سایر زمینه‌ها ارائه شده است و میزان استقبال از نمایشگاه و همچنین مراجعه به کتابخانه‌های عمومی نشان از رشد فرهنگ کتاب‌خوانی در قیروکارزین دارد.
رئیس کتابخانه عمومی قیروکارزین بیان داشت: این کتابخانه دارای  20 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف بوده و مجهز به کتاب‌های کمک‌آموزشی در مقاطع دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
این مقام مسئول با اشاره به دارا بودن فضای مناسب کتابخانه عمومی قیروکارزین برای مطالعه ابراز داشت: این کتابخانه خدمات متنوعی را به مراجعان ارائه می‌دهد که برگزاری مسابقه کتاب‌خوان حرفه‌ای هر ماه به صورت آنلاین و کتبی، هزاران مقاله در موضوعات مختلف به صورت چاپی از طریق نمایه نشریات، روزنامه‌ها و مجلات متنوع، امکان سفارش کتاب مورد نیاز از طریق طرح کتاب من و تأمین کتاب بر اساس نیاز مراجعان بدون پرداخت هزینه از جمله این خدمات است.
آبچر در پایان افزود: کتابخانه عمومی قیروکارزین مجهز به اینترنت پرسرعت و رایگان برای مراجعان بوده و جزو کتابخانه‌های معین دانشگاه پیام نور است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول