اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خواف:

فرهنگ کتابخوانی در بین مردم به یک عادت تبدیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خواف گفت: ‌فرهنگ کتابخوانی در بین مردم ما به یک عادت تبدیل شود.

فرهنگ کتابخوانی در بین مردم به یک عادت تبدیل شود
حجت‌الاسلام حسن رمضان‌پور در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب سیزدهم امسال با تفاوت نسبت به سال گذشته برگزاری شد به طوری که کتاب برای تمام مقاطع سنی مختلف وجود دارد.
امام جمعه خواف افزود: اقداماتی باید قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب انجام شود چرا که باید فرهنگ کتابخوانی در بین مردم ما به یک عادت تبدیل شود. همچنین در حال حاضر به جای کتاب در سبد خانوارها فرهنگ‌های غلطی نفوذ پیدا کرده است.
وی با اشاره به وجود رسانه‌ها در نمایشگاه کتاب گفت: جایگاه رسانه در کشور ما بسیار رفیع است به طوری که حضور آن در نمایشگاه کتاب باید بیش از پیش باشد و مراکز در زمینه اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب باید بزرگ‌ترین نقش را ایفا کنند.
رمضان‌پور بیان کرد: چرا باید فرهنگ غزل روح ما در خانه‌ها موجود نباشد؟
وی ادامه داد: به دلیل اینکه دشمن امروزه راه‌های متعددی را هم از طریق کتاب و هم از طریق فضای مجازی برای نفوذ روح و جان جوانان ما امتحان می‌کند.
وی تصریح کرد: در نحوه کتاب‌خوانی اولویت مطالعه اهمیت کتاب در بین خانواده‌ها است چرا که جوانان و نوجوانان ما باید ابتدا از طریق خانواده مطالعه را شروع کند و همچنین زمانی که وارد اجتماع شوند این موضوع به عنوان یک فرهنگ برای آنان است و خود به خود آن را مطالبه می‌کنند.
خطیب جمعه خواف گفت: نمایشگاه کتاب باید محل رفت و آمد جوانان و نوجوانان باشد چرا که کتاب مشاور امین مردم است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول