اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برگزاری انتخابات سالم؛

بسیج مقابل جریان انحرافی می‌ایستد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: برای برگزاری انتخاباتی سالم بسیج مقابل جریان انحرافی می‌ایستد.

بسیج مقابل جریان انحرافی می‌ایستد
جواد نائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات، بسیج وظیفه دارد تا از انتخابات به عنوان پشتوانه امنیت ملی حمایت کند و برای پاسداری از انقلاب اسلامی مأموریت دارد مقابل هرگونه فتنه، جریان انحرافی و افرادی که قصد بر هم زدن امنیت انتخابات را داشته باشند به شدت مقابله کند.
وی افزود: بعد از فتنه سال 88 تمامی مراکز آلوده و بحران‌زا در شهرستان کاشان شناسایی و اراذل و اوباشی که در جریان فتنه در این شهرستان سازماندهی شده بودند شناسایی شدند.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان خاطرنشان کرد: این افراد پیش از اینکه موفق به هرگونه اقدامی شوند شناسایی و برخی از آنان به تهران رفته و تعدادی از آنان در درگیری‌های تهران دستگیر شدند. 
نائینی تصریح کرد: این اقدام نشانه قدرت شناسایی بسیج و برخورد قاطع با جریان فتنه است که با حضور همه جانبه بسیج در میدان عمل و کمک مردم حزب‌اللهی کاشان این فتنه بزرگ در نطفه خفه شد.
وی یادآور شد: امروز برای مقابله با هرگونه اقدامی علیه انتخابات و نظام، نیروی مقاومت بسیج برنامه‌ریزی وسیعی دارد تا انتخاباتی آرام و سالم و با حضور همه واجدان شرایط رأی برگزار شود.
به گفته وی دشمن برای به چالش کشیدن انتخابات مجلس ساکت نمی‌ماند و همانگونه که ترور فرماندهان سپاه را علنی بیان کرده به دنبال این است تا توسط عوامل خود در داخل برنامه‌هایی را برای به چالش کشیدن انتخابات طراحی کند که از هم اکنون باید برای مقابله با این حوادث آماده بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول