اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم گرمی در مجلس:

جریان انحرافی در صدد دور زدن ارزش‌ها و مبانی اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی گفت: جریان انحرافی که در اطراف دولت دهم شکل گرفت، برگرفته از اندیشه انحرافی و فتنه‌ای است که در صدد دور زدن ارزش‌ها و مبانی اسلام و تبعیت نکردن از راه اصلی ولایت است.

جریان انحرافی در صدد دور زدن ارزش‌ها و مبانی اسلام است
ولی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اولویت‌های مجلس هشتم در سال جهاد اقتصادی، اظهار داشت: در سالی که به نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده و در دهه پیشرفت و عدالت مهم‌ترین بحث، ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید است که مجلس نیز به عنوان دغدغه تمام ملت این موضوع را مورد بحث و هدف‌گذاری قرار داده است.
وی ادامه داد: موضوع اشتغال دغدغه سران قوا و نظام است به طوری که دولت قرار بود 2.5 میلیون شغل را ایجاد کند.
اسماعیلی با انتقاد از روند کند ایجاد فرصت‌های اشتغال در کشور، ابراز داشت: با گذشت هشت ماه از سال هنوز شاهد تحقق عینی مطالبات مردم و وعده‌های دولت نیستیم و انتظار داریم حداقل تا پایان امسال 50 درصد وعده 2.5 میلیون اشتغال رئیس جمهور در کشورمان محقق شود.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود دغدغه ملت و عموم مردم جامعه را حفظ وحدت قوا و انسجام ملی توصیف کرد و گفت: با توجه به برخی از مشکلات و دغدغه‌ها نگرانی‌های مردم در برخی اختلاف نظرها و قوت گرفتن آن در رسانه‌ها، امیدواریم با همدلی و رفع برخی از سوء تفاهم‌ها زمینه عمران و آبادانی کشور بیش از گذشته در سایه وحدت و همدلی فراهم شود.
وی ادامه داد: تمام جریانات سیاسی باید با دوری از فضای غبار‌آلود و ناامید کننده به سمتی حرکت کنند تا فضای نشاط و امیدواری در جامعه بیش از گذشته رونق پیدا کند.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی به جریان فتنه 88 و رو در رویی آ‌ن با مقام ولایت اشاره کرد و گفت: جریان انحرافی نیز که در اطراف دولت دهم شکل گرفت، برگرفته از اندیشه انحرافی و فتنه‌ای است که در صدد دور زدن ارزش‌ها و مبانی اسلام و تبعیت نکردن از راه اصلی ولایت است.
اسماعیلی اظهار داشت: نظر ما این است که بین ما به عنوان نیروهای ارزشی با جریان انحرافی و فتنه، خط سرخی ایجاد شود که حایل بین خط هدایتگری و حمایت رهبری است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول