اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی هشدار داد:

ائتلاف جریان‌های فتنه و انحرافی در انتخابات نهم / بی‌اعتقادی به ولایت وجه مشترک جریان انحرافی و فتنه

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در برخی تحلیل‌ها، احتمال ائتلاف جریان فتنه با جریان انحرافی داده می‌شود، هر چند به صورت علنی این ائتلاف بیان نمی‌شود اما احتمال کارهای پشت پرده وجود دارد.

ائتلاف جریان‌های فتنه و انحرافی در انتخابات نهم / بی‌اعتقادی به ولایت وجه مشترک جریان انحرافی و فتنه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز در نشست فرمانداران و بخشداران استان آذربایجان‌شرقی که با حضور معاون وزیر کشور همراه بود بر هوشیاری مجریان انتخابات تاکید کرد.
امام جمعه تبریز با اشاره به تبلیغات دشمن در زمینه ایجاد فتنه‌ای دیگر در جریان انتخابات گفت: هر چند احتمال وقوع این فتنه به واسطه رسوائی‌های گسترده برای دشمن و فتنه‌گران بعید است اما باید هوشیاری را حفظ کرد.
وی خاطر نشان کرد: در برخی بولتن‌های داخلی احتمال ائتلاف جریان فتنه با جریان انحرافی نیز داده می‌شود هر چند به صورت علنی این ائتلاف بیان نمی‌شود اما احتمال کارهای پشت پرده وجود دارد.
 
عدم تدین و بی‌اعتقادی به ولایت از وجه مشترک جریان انحرافی و فتنه است
مجتهدشبستری با اشاره به وجوه مشترک جریان فتنه و جریان انحرافی اظهارکرد: عدم تدین، بی‌اعتقادی به ولایت و عدم تعهد از وجوه مشترک این دو جریان است که ائتلاف آنان را ممکن می‌کند.
 
هشدار نسبت به استفاده از چهره‌های مخدوش در جریان انتخابات مجلس        
وی بر استفاده از چهره‌های مخدوش در جریان انتخابات مجلس هشدار داد و گفت: ممکن است عده‌ای با نفوذ در میان مردم آرایی را برای خود اختصاص دهند که موجب انحراف مجلس شود.
مجتهد شبستری خاطره مجلس ششم را یادآور شد و گفت: در مجلس ششم خیانت‌های عجیبی به وجود آمد و از اول انتخابات ریشه فاسد بود و افرادی در مجلس حضور یافتند که با اسلام ولایت فاصله داشتند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شبهه افکنی در زمینه سلامت انتخابات مجلس ششم، بررسی برای تصویب لوایحی مغایر با اسلام و قانون اساسی و نامه اهانت‌آمیز به رهبری از جمله خیانت‌های مجلس ششم بود.
وی یادآور شد: هوشیاری مجریان و ناظران انتخابات موجب خواهد شد تا حضور افرادی مانند برخی نمایندگان مجلس ششم در مجلس نهم تکرار نشود.
 
حرکت‌های بیداری اسلامی منتظر نتایج انتخابات مجلس هستند
 مجتهد شبستری گفت: سلامت انتخابات در داخل کشور علاوه بر بعد داخلی در خارج نیز دارای اثر خواهد بود و حرکت‌های بیداری اسلامی منتظر نتایج این انتخابات هستند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول