اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بسیج دانشگاه‌های استان اردبیل:

قدرت علمی بسیجیان مهارنشدنی است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون بسیج دانشگاه‌‌های استان اردبیل گفت: قدرت علمی نیروهای بسیجی مخلص ما مهارنشدنی است چرا که آنها در هر عرصه‌ای با تعهد و تکیه بر علم و تخصص وارد شدند، توانسته‌اند توانمندی‌های خود را به شایستگی نشان دهد.

قدرت علمی بسیجیان مهارنشدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی ابراهیمی عصر امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور خلخال اظهار داشت: دشمنان ما با غفلت از این قدرت برتر تنها حاکمیت بسیج را در عرصه نظامی می‌دانند و احساس می‌کنند با پایان جنگ دیگر بسیج کارآمدی خود را از دست داده است.
وی قدرت برتر بسیج را در صحنه‌های علمی، فرهنگی، مقابله با هجمه‌های دشمنان و حتی عرصه ورزشی و هنری را نیز قابل تأمل خواند و تصریح کرد: اگر امروز کشورمان صاحب فناوری‌های جدید و تکنولوژی‌های نوین شده است به خاطر حفظ روحیه بسیجی و تلاش شبانه‌روزی در سنگر علم، دانش و نوآوری است که توانسته‌ایم قدرت خود را به دنیا نشان دهیم.
ابراهیمی در ادامه سخنان خود بسیج را کانون جوش و خروش حقیقی ارزش‌ها و باورهای اسلامی، دینی و معرفتی توصیف کرد و افزود: امام راحل با شکل دادن بسیج در حقیقت عظمت اندیشه خود، پشتوانه قوی انقلاب و صلابت نظام را برای همیشه نشان داد و تضمین کرد.
این مسئول به تهدیدات دشمن و عبور کشورمان از آنها با تکیه بر قدرت نیروهای مخلصی همچون بسیج اشاره کرد و ادامه داد: در خنثی کردن ناامنی‌های داخلی و برطرف کردن بسیاری از نابسامانی‌ها بسیج آستین بالا زده و وارد میدان شده است.
وی از این عنصر به عنوان نیروی مقتدر و پشتوانه اصیل این کشور یاد کرد و گفت: دشمن امروز با مشت آهنین بسیج روبه‌رو است و به همین دلیل با کینه‌توزی‌ها و تهدیدهای همیشه بسیجیان ما را مورد تهدید و هجمه قرار داده است.
ابراهیمی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که هم اکنون در استان اردبیل و در دانشگاه‌های فعال 9 کانون بسیج اساتید فعال است، تصریح کرد: با افتتاح پنج کانون دیگر تا پایان امسال تعداد کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل به 14 مورد می‌رسد.
به گزارش فارس، رئیس کانون بسیج دانشگاه‌های استان اردبیل در مورد رویکرد فعالیت‌های کانون بسیج اساتید نیز خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل کانون بسیج اساتید تقویت بنیه فکری و فرهنگی اساتید و انتقال یافته‌ها به دانشجویان در دانشگاه‌ها است.
همچنین به میمنت هفته بسیج در مراسمی با حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور خلخال از 54 دانشجوی ممتاز رشته‌های حقوق، حسابداری، ادبیات، ریاضی و اساتید برتر در زمینه تدریس و کارکنان نمونه تجلیل شد.
در این مراسم دانشجویان در زمینه‌های مختلف سئوالات و پرسش‌های خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول