اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آران و بیدگل:

بسیج پشتوانه ایران در برابر استکبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل گفت: ایران اسلامی به پشتوانه بسیجیان در برابر تمام دنیای استکبار ایستاده و در این راه هیچ هراسی به خود راه نمی‌دهد.

بسیج پشتوانه ایران در برابر استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ پاسدار سید مرتضی کسایی‌زادگان ظهر امروز در جمع بسیجیان آران و بیدگل افزود: امروز دشمن از هر روز مستأصل‌تر شده و ناامیدتر از همیشه است زیرا طوفان سهمگین اداره اسلامی ظالمان را بیرون ریخته و دنیا را به وجد می‌آورد.
وی اضافه کرد: در زمانی که آمریکا در کمال قدرت بود و بیشترین ناوگان نظامی را در خلیج فارس داشت و ایران در ضعیف‌ترین وضع خود بود این دولت نتوانست کاری انجام دهد چه به امروز که کشور اسلامی ما آن قدر قدرتمند شده که اگر بخواهد حمله کند چنان ضربه مهلکی بر دشمن وارد می‌آورد که تاب برخاستن نداشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران اسلامی از تهدیدهای پوشالی دشمن هراسی نداشته و در برابر آن می‌ایستد زیرا که حقیقت همواره در دست ولایتمداران است.
وی اظهار داشت: آمریکا و دشمنان نظام اسلامی غافل هستند که ملت ایران شهادت را فیض عظیم دانسته و با این تهدید نمی‌توانند مردم ما را به این شیوه وادار به تسلیم در برابر ظلم و جور کنند.
کسایی‌زادگان تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به پیشرفت‌های بالای نظامی رسیده و ناوهای آمریکایی را چنان لقمه نان‌هایی در زیر دندان‌های خود خرد می‌کند.
کسایی‌زادگان از امنیت به عنوان شرایط حفظ وضعیت و دارایی مردم یاد کرد و گفت: این مهم با پشتوانه بسیج که برگرفته از توده مردم است حفظ می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه ولایت حقیقتی است که ما همواره برای حفظ آن می‌کوشیم و هر کس که این مهم را بشناسد به خدا نزدیکتر است اظهار داشت: شناخت سعادت بسیار حائز اهمیت است اما شناخت مسیر رسیدن به این هدف بسیار با اهمیت‌تر بوده و در واقع راه سعادت بدون راهنما ممکن نیست.
به گفته وی تنها کسی که در این زمان می‌تواند راه سعادت را به مردم نشان دهد کسی جز ولایت فقیه نیست لذا این شناخت توسط مردم موجب شده انسان‌ها بیش از پیش مرید او شوند به طوری که مقلدان ایشان اکنون در خارج از کشور بیشتر از داخل کشور است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول