اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مهرورزی صورت گرفت؛

کمک 160 میلیون ریالی زنجانی‌ها به مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مهرورزی مردم خیر زنجان نزدیک به 160 میلیون ریال به مددجویان بهزیستی این استان کمک کردند.

کمک 160 میلیون ریالی زنجانی‌ها به مددجویان بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، عباسعلی خلدی فاصله عید قربان تا عید غدیر را دهه مهرورزی اعلام کرد و اظهار داشت: مردم نوع دوست و خیر پایتخت شور و شعور حسینی بیش از 800 کیلو گرم گوشت قربانی به مددجویان، اقشار آسیب پذیر، ایتام و زنان سرپرست خانوار استان زنجان کمک کردند.
وی با تقدیر از مشارکت مردم در دهه مهرورزی افزود: بهای نقدی نذورات مردم نزدیک به 160 میلیون ریال است که پس از جمع آوری نذورات بلافاصله بین جامعه هدف توزیع شد.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به توانمندسازی مددجویان اظهار داشت: توانمندسازی جامعه هدف و کاهش وابستگی آنها به بهزیستی از اهداف این سازمان است که این امر، مگر با همکاری و مشارکت خیرین نیکوکار استان زنجان محقق نمی‌شود.
وی مشارکت مردمی و کمک های خیرین را بازوان توانمند بهزیستی برشمرد و افزود: مشارکت مردم در حل مشکلات مددجویان و توانمندسازی آنها نقش کلیدی در بهبود وضعیت زندگی جامعه هدف بهزیستی دارد.
خلدی از رشد نذورات اهدایی عید قربان به مددجویان بهزیستی خبر داد و خاطرنشان کرد: رشد نذورات سال 90 نسبت به سال گذشته بیش از 31 درصد بوده است.
وی در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت کمک به نیازمندان، توجه به امور و مشکلات آنها را یادآور شد، گفت: مردم خیر استان زنجان می‌توانند برای کمک به مددجویان به دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی مراجعه و یا کمک‌های خود را به شماره حساب2345240550 بانک ملت شعبه امام قابل واریز در همه شعب استان زنجان واریز کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول